Gå til innhold

mmmm...dundersalt!!!


et lite mirakel

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her og har slikka av pulveret utenpå alle dropsa i en hel pose dundersalt...ganske sår på tunga kan man si!!! Utrooolig godt med salt lakris i disse graviddager! Min kjære titter bare rart på meg, skjønner ikke hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg og!!!! Helt helta på salt lakris!!!!!!!!!!!!! igår satt vi hele familien (hos mine foreldre) og det ble servert all slags søtsaker, is, banansplit, sjokolade osvosv. Men jeg hadde kun lyst på salt lakris. Seent på kvelden kom mamma plutselig på at hun hadde en pose saltsild lengst bak i et skap - og hERREGUUUUD så godt det var!!! Jeg har overhodet ikke lyst på sjokolade, men saltlakris er så deilig! Bare synd jeg blir så innmari kvalm etterpå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere to:)

Jeg er i min 9 uke og hekta på salt lakris.

I vesken min uansett hvor jeg går har jeg salt sild, dundersalt og haribo sin salte lakris pakke. Hat levd på dette i 3 uker nå. Tunga mi er helt sår. Men det er det eneste som frister meg, samtidig som det hjelper mot kvalmen min!

Lykke til videre i svangerskapet jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooooo, ja! salt lakris:):) kjøpte masse av den gode salte lakrisen de selger i boder og sånn på 17 mai, og nå er den borte.. mename!

 

åsså er jeg skikkelig glad i sure ting plutselig.

og favoritten sjokolade er usja.. klarer ikke en bit en gang:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker saltlakris og har kjempe lyst på det, men det står advarsel på matportalen om å spise det når man er gravid, øker sjansen for svangerskapsforgiftning. Men nå misunnte dere meg så innmari, så tror jeg må kjøpe litt i morgen...litt kan jo ikke skade!!!!!

De gangene jeg har fyst på salt har jeg vært gravid med jenter.....denne gangen ruger jeg på 2 stk. Så hos meg er dette et sikkert tegn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant at det hjelper mot kvalmen?? Nå ble jeg glad, skal prøve d.. Har sendt mannen min ut for å kjøpe saltsild. Jeg ligger på sofaen og er kvalm... Har nettopp spydd for første gang i svangerskapet, og nå er jeg snart 10 uker (på onsdag). Har vært kvalm om morgenen, men altså ikke kastet opp før i dag. Gleder med til saltsilda!!!! Det er sinnsykt digg med salte ting for tida, og nå skal jeg teste det i forhold til kvalmen;)

Sissi26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på denne tråden her, lakris av alt slag er bare fantastisk og jeg gjorde akkurat det samme som deg her en dag kjøte en stor pose dundersalt og slikket av alt pulveret.dropsene kastet jeg. Sleit med å spise etterpå fordi jeg var sår i ganen, men fy pokker så godt!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...