Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Leste i tråden om morgen og kvelds stell ar dere vasker de både hist og pist. Jeg vasker henne bare litt i fjeset med vann, og så vidt på stumpen dersom hun har ikke har bæsjet. Bader hver kveld da, men vasker henne ikke da, bader men olje i vannet, tar en klut i fjeset, men bruker ikke såpe. Føler alle dere andre vasker barnet mer enn jeg..........
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Hehe, så den tråden tidligere jeg også. Turte ikke å svare en gang.. Vasker han i øynene, ørene, ved halsen (mye gulping så det legger seg en del der) og under armene hver morgen. Bader bare 3.hver kveld pga tørr hud. Har da bare olje i vannet, men vasker hele han. Ellers bruker jeg våtservietter hver gang vi skifter bleie enten det bare er tiss eller begge deler.. Har aldri fått reaksjoner på at han er møkkete eller lukter vondt i hvert fall, og har ikke inntrykk av at han er møkkete selv heller..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Nei. Det er viktig å ikke overdrive vaskingen. Bruker ikke såpe når jeg vasker. Hver morgen tar jeg en bomullspad og vasker ansiktet, halsen og hendene (setter seg støv der. hehe). Ved bæsjing bruker jeg våtservietter for å ta bort skiten, så vasker jeg med klut og vann etterpå. Ved tissing bare skifter jeg bleie. Bader henne maks 2 ganger i uken. Bruker da Babyline olje. Av og til vasker jeg håret med Babyline shampoo. Hvis du bader henne i olje hver kveld så er det jo vasking det. Babyer trenger ikke såpe. Olje er i stedet for såpe.
Halloween-mamma Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Jeg føyer meg i rekken av skitgriser.. Her bades det nemlig bare til jul og påske og andre høytider... Neida. Men jeg merker jo at behovet for reingjøring har økt litt nå som han er begynt med fast føde og griser masse
2 søte småpiker Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Jeg vasker datteren min i fjeset, hendene og stumpen om morgenen, bader henne hver kveld fordi hun elsker å bade.. De blir jo ikke så veldig skitne da, så full kroppsvask blir det ikke her. Og om vi ikke bader henne en kveld så er det jo ikke noe krise det da.. Men hendene syns jeg er ganske viktig å vaske, samler seg ganske mye skit der, og de havner jo i munnen støtt og stadig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå