Gå til innhold

April: Dere som er gravide her inne!!

Anbefalte innlegg

Brukte dere noen form for prevansjon etter fødseln,og til dere begynte med prøving,eller brukte dere ikke noe,og var heller forsiktige...

Bare lurer siden det er en del som er blittt gravide her inne.

Har lyst å prøve på nr 2,men går på mini piller,men må jo selvfølgelig slutte med det,men bare lurer på om dere som er gravide brukte noe prevansjon eller ikke,siden dere ble gravide så "fort" etter fødseln?

Første gang jeg var gravid så hadde vi prøvd i i nesten ett og et halvt år før det klaffet,men det gikk ikke bra,men etter at vi mistet så ble jeg gravid bare 3mnd etterpå,men hadde ikke startet på noe prevansjon da..

Ble kanskje litt rotete formulert,men håper dere forstår hva jeg mener=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5102395-april-dere-som-er-gravide-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg prøvde Cerazette i sommer, men kuttet dem ut ganske kjapt pga. humørsvingninger og null lyst (veldig effektiv prevensjon da, men...) Kondom ble løsningen her.

Ble gravid på første forsøk både med Sondre, og nå denne gangen. (Planlagt begge gangene.) Vi er tydeligvis veldig fruktbare, så her kan vi ikke ta noen sjanser m.t.p. prevensjon...

Lykke til med prøvingen!!!

Startet også med Cerazette etter fødsel, men etter å ha blødd 4 mnd mer eller mindre i strekk, holdt jeg på å bli gal. Tenkte å sette inn spiral men blødde med denne også etter nr 1. Har hele tiden hatt ønske om nr 3, så har heller vært forsiktige.

Spiren i magen satt ved første uforsiktige gang, tre dager etter el..

Nr 1 brukte vi to år på, nr 2 en gang og samme med spira....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...