Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #1 Del Skrevet 20. mai 2006 Har hatt en SA og en MA, og er nå 6+5. Noen som vet når man "ser" noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #2 Del Skrevet 20. mai 2006 Sånn for å kunne slappe av litt mener jeg... ;-0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 20. mai 2006 #3 Del Skrevet 20. mai 2006 Fra 6+0 så trodde jeg man helt klart kunne se hjertet banke, men ikke høre det. Jeg skal på ultralyd når jeg er 9+4, gruer og gleder meg. Er så redd fosteret skal være dødt jeg da, huff, bank - i - bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #4 Del Skrevet 20. mai 2006 Tusen takk for svar, da kan jeg ringe til mandag! Har du en lei følelse? Skal krysse fingrene for deg jeg!Lykke til!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 20. mai 2006 #5 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei! Jeg var på tidlig UL da jeg var 6 uker på vei, og da kunne vi se en muskel røre seg, altså hjertet, men ellers så vi bare en klump... den var jo veldig liten da... Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #6 Del Skrevet 20. mai 2006 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå