Gå til innhold

Elastica,ser du og er her no

Anbefalte innlegg

Veit du,eg klarer ikkje heilt gje slepp på fleire barn.Sjølv om eg bruker spiral,og ikkje har tenkt fjerne den med det første.Tåfisguri meinte jo at eg kom til å bli gravid uten at det helt er planlagt.

Innimellom har eg sååååå lyst på fleire,og andre gonger...ganske så lei,og nok med gjengen.

Ville du sett på (igjen...)Kor mange barn eg får tilsaman??

Og kjønna? Eg har jo fire jenter,og ein gut.

Får vel veldig lyst på fleire når huset er ferdig tenkjer eg.Men dere fekk jo opp ganske snart.Cec fekk opp at det var ikkje no,men kanskje seinere,om me to bestemte oss for det.Ei jente.Berre om du vil altså..Mange nok her så spør etter deg då.Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5102301-elasticaser-du-og-er-her-no/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa mi:-)

Klart jeg kan se på deg igjen!! Håper bare jeg ikke detter utav igjen. Jeg har klaget -men internett er helt på tryne til tider!!

Jeg skjønner hva du mener, jeg har det slik annenhver dag. Når jeg er trøtt har jeg nok barn-og så får jeg veeldig lyst på. Spesielt etter å ha vært her inne med baby-snakk hele tiden he,he..

Jeg har nok bestemt at hvis jeg er så heldig så vil jeg gjerne før det er for sent, jeg blir jo ikke yngre og yngre he,he

Jeg får opp syv barn på deg. og jeg får opp at du blir gravid med tvillinger gutt+jente. Samme svar uansett når jeg spør.

Jeg får opp at det kanskje ikke er helt planlakt .......

Jeg får ikke opp akkurat når. Husker ikke hva jeg fikk opp sist ang.tid...

Jeg lurer også på hva du får opp på meg -antall og kjønn...

Jeg har jo blitt spådd en del forskjellig he,he. Håper du har rett ang. neste mnd.!

Stor klem til deg!!

Tusen takk vennen.Skal med glede sjå på deg igjen.Er så kjekt for me kan spå kvarandre.Får opp seks stykker tilsaman.Får fortsatt opp juni ja.Får opp to guter.Var det det tidligere og?Husker ikkje helt eg.Men fekk opp med einegga,to guter.Du så spennende dette er då,Elastica.Ja det er noko med at snart er toget gått for å få fleire,Rart igrunnen.Syntest at eg hadde eit hav av år å få små på då eg fekk eldste jenta mi.Men då steriliserer eg meg etter fødsel om eg no får fleire.Gjorde det nesten når eg fekk vesleguten.Det var kome i papira mine,og tatt opp då eg var på UL.men trekte det tilbake då..

Ja ja no er eg så spent på deg altså,om det stemmer med neste mnd.Stor og god klem til deg.

Tror det var jenter du så sist, men jeg er blitt spådd begge deler he,he..

Tenk om vi får tvillinger begge to -da skal vi jammen få nok å henge fingrene i ja!! Har aldri gått og drømt om tvillinger, men det kunne jo vært artig med en "grand finale" -Stenge fruktbarhetsklinikken med stil ho,ho (er ikke jeg i det morsomme hjørnet så vet ikke jeg...)

Jeg er uansett kjempe-takknemlig for de jeg har fått og håper at alle som sliter med å bli gravide skal bli like heldige som oss.!!

Kjempestor natta-klem til deg min gode nett-vennine.

Vi snakkes og GOD HELG!!

Hei

Ja du var morsom no synest eg.Hadde blitt skikkelig prikk over i en,Husker når de spurte meg når eg gjekk med minstemann om kor mange eg hadde frå før,og var litt flau over å sei eg hadde fire,og venta femte..Tenk å sei at eg har fem,og venter tvillinger................

Kjempe kjempe stor natta klem til deg og.Skikkelig god nett venninne er du og.No skal gemalen og eg ein liten sving bortom puben før lalletid.Femten åringen min kjem å sitter å passer.Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...