mom-to-be Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 hvilket kjønn det var da dere var på den "ordentlige" ultralyden fra uke 16-19? Er så redd jeg skal være en av dem der babyen ligger å "gjemmer" utstyret sånn at det ikke går ann å se:-) er nemlig så nysgjerrig!
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Begge gangene jeg har vært på ordinær ul (med Lisa og denne lille gutten), har vi fått vite kjønnet på ungen. Det er veldig koselig å vite. Blir liksom lettere å "bli kjent" med den lille når vi vet at det er jente eller gutt. Håper dere får vite det. De sier at hvis man spiser sjokolade og drikker cola rett før undersøkelsen, kommer det så mye sukker til babyen at den blir mer aktiv.
mensana Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har prøvd begge deler før;både fått vite det og ikke vite det. Denne gangen vil vi ikke vite det.. selv om jeg er veldig nysgjerrig!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Hei, jeg var på den "ordinære" ultralyden da jeg var 18+4. Jeg fikk vite at vi venter en jente:)
GuttemammaX3 Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Jeg fikk også vite kjønnet i uke atten, venter en gutt og har fått bekreftelse på det på en ul til etter det....
er det muuulig Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 da jeg gikk med jenta mi...fikk de ikke til å se det.... eller...de kunne sett det om de ville for hun snudde å styra inni der...men var en lærling der også så det tok så himlade lang tid...og når de endelig skulle sjekke så lå hun slik at de ikke så det....
Mage igjen Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Vi fikk vite at det var en jente i magen min denne gangen på ultralyden i uke 18. Forrige svngerskap fikk vi vite at det var en gutt. LItt greit å ¨vite kjønn selvom det sikkert er spennende å ikke vite til fødselen og!
kula 291011 Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 jeg var 17,3 uker på vei å fikk vite att det er ei lita jente j får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå