Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ikke vært særlig aktiv inne her i det siste, ble litt vel hekta her

en periode så jeg fant ut at det var lurt å trappe ned litt.

For dere som ikke kjenner til meg kan jeg fortelle at dette er mitt andre fryseforsøk etter andre eggdonasjon. Har vært prøver i over 6 år, og dette er 4. gangen jeg setter inn egg. Har i tilegg ett mislykket fryseforøk hvor jeg bare måtte reise hjem fordi eggene ikke tålte opptiningen. Ble gravid på første og siste forsøk, men endte i MA og SA i uke 5 og 6.

I går var jeg nok en gang i Finland og fikk satt inn to fryse-egg.

Det ene var kjempefint, det andre var ikke helt opptimalt men de ønsket

allikevel å sette det inn. Hadde bedt om hatching denne gangen, men membranen på egget var så tynn at de hadde ikke turt å gjøre det i frykt for å ødlegge eggene. Regner med at de tok riktig avgjørelse, selv om jeg hadde håpet på hatching denne gangen.

Akkurat nå er jeg så glad at det bare sitrer i hele kroppen! Vet det vil komme dager hvor usikkerhet og fortvilelsen vil herje, men akkurat nå er jeg fylt med masse håp og tro på at det snart må være min tur!

Har sett det har vært mange positive tester her i det siste, så da får vi håpe det vedvarer leeeeeenge! Gratulerer til alle dere som har lykkes, og en stor trøsteklem for dere som ikke var så heldige denne gangen!=0)

Fortsetter under...

Hei Spira... :))

Ønsker deg masse lykke til... :))

Sender deg baby støv i bøtter å lass*******************

Håper spiren sitter denne gangen... :))

Klem fra

Hei Spira!!

Koselig å "se" deg igjen her inne. Er innom noen ganger for å se etter gamle kjente. Så spennende at du er igang igjen:-)

Håper så inderlig at det er din tur denne gangen:-))) Krysser alt!!!

Går bra med meg, er nå halvveis, så tida går unna.

Ønsker deg MASSE lykke til fram mot pos. test om ett par uker.

Klem fra

Annonse

Tusen takk for hyggelige lykkeønskninger jenter, - det varmer!

Anne mor : Jeg grabber til meg alt det babystøvet jeg kan få!! Håper formen er fin!

Ventos: Tenk at du er halvveis alt, er så glad for å høre at alt går bra!

Har tenkt å følge oppskriften din, -ut å gå hver eneste dag!

Skal ikke bli så mye tid på rompa foran PC'n denne gangen.....

Har ikke sett noe til "Blir det søsken" her inne på en stund, håper virkelig det går bra med henne også!

Håper på at jeg kan komme etter dere snart nå!

Klem

He-he...ja, en gåtur hver dag har jeg tro på. Husker at jeg hadde vondt i rugetiden (noe overstimulert), men fikk det rådet av "blir det et søsken, og tvinget meg ut hver dag. har ikke hørt fra henne jeg heller, men håper inderlig at det går bra med henne!!

Er du sykemld. de neste 14 dager?

Husk også å ligge med varmeflaske litt hver dag. jeg har tro på det også jeg:-)

Ikke glem pcèn helt da, må jo følge med på deg vet du:-))

Ventos:

Varmeflaska er på plass, - hadde den tilogmed med meg til Finland!!

Tar akupunktur også, så noe av alt dette må vel hjelpe?!!

Har fått sykmelding de neste 14 dagene ja, deilig det å slippe stresset

fra jobben.

Greier nok ikke å holde meg helt unna PC'n nei....he-he!

Hei!!

Nå er det veldig lenge siden jeg har vært innom disse sidene, men nå måtte jeg bare sjekke hvor du lå an i løypa - og så er du ruger igjen: supert :-) :-) Jeg ble så glad da jeg så det, og jeg ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte!!!!

Klem fra meg

Annonse

Kjære gode gamle rugevenninner, så koselig at dere tenker på meg!

Blir helt rørt jeg!

Jeg er fortsatt ved godt mot, selv om ting kjennes litt

annerledes ut denne gangen fra de to gangene jeg har testet positivt.

I går hadde jeg veldig "mensmurringer", vondt i korsryggen, hodepine og var i tilegg helt slått ut! Det kan sikkert være både positivt og negativt, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet til det er tid

for testing.

Er ikke så veldig aktiv her inne nå. Har laget meg dagbok inne på FUB, og der følger jeg flere andre som også har benyttet seg

av eggdonor. Vet ikke om dere har fått det med dere, med det har jo vært litt diskusjoner rundt det i media i det siste. Jammen på tide at

det får litt fokus på det, og FUB gjør alt de kan for at dette skal bli lovlig i norge.

Nå må jeg ta meg en tur inn til Oslo, skal på akupunktur igjen i dag!

Ha en fin dag alle sammen!

Stor klem fra

Hei Spira!

Gratulere som ruger - tenk at nå er du i gang igjen! Får håpe tida går fort de neste ukene og at det blir full klaff denne gangen. Føler på meg at det er din tur nå og lover å tenke på deg framover.

Jeg skal til Vibeke kl. 13 i dag, har bestemt meg for å få akupunktur hver fjortende dag fram til ICSI-forsøket i august.

Klem & tvi-tvi fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...