Gå til innhold

Trenger ny reisetrille!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare anbefale Maclaren Techno XT på det varmeste!!! Ingen over ingen ved siden!!!!

Jeg bruker neste bare den, for jeg synes den er så god!

Den kan legges helt ned i liggestilling, den slås lett sammen og tas opp lett, den har god kalesje med solskjerm foran, romslig handlekurv, justerbare (i høyden) håndtak, svingbare hjul som kan låses, store og gode hjul som triller godt, fem punkts sele...Ja, i det hele tatt...

Eneste aberet er prisen, den koster 2300 kroner, men ser den av og til er i kampanjer til under 2000 kr, bl. a på Babymagasinet på Grønland. Jeg kjøpte den på Fru Lyng.

Hei, Jeg kjøpte en i Sverige i forrige uke. Happyline til 860 norske kroner... Veldig fornøyd fordi den har litt større hjul, kallesjen kan trekkes helt over vognen ( veldig fint i sterk sol og det blir helt mørkt hvis barna skal sove) sete kan legges helt ned, barne kan sitte begge veier ( den eneste jeg fant som kunne det i den klassen) og ekstra trekk i sittedel som er enkel å ta av for vask...

Annonse

Vi hadde tenkt å kjøpe reisetrille, men endte opp med Brio Sitty og er kjempefornøyd! Den er jo ikke så liten som de minste, men sammenlignet med Carena Easy som vi først så på, og som selges som en reisetrille, så er den faktisk både kortere og smalere sammenlagt... Men to cm tykkere. Den kan ikke legges helt ned, det er kanskje et minus, men som hun i butikken sa: barnet sover jo greit sittende i bilsetet, og det tenkte jeg at hun hadde helt rett i:) Dessuten sover ikke datteren vår så mye likevel.

Her i Bergen har de den nå på salg på briobutikken på Arken til 990,- (førpris 1490,-) kanskje de har den på salg andre steder også. Kjøpte tak i tillegg til 290,-. Taket er lett å ta av og på. Syns vognen er kjempefin, og den kan nok brukes mye mer og lengre enn en reisetrille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...