Lille Ollebolle Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 jeg har termin 30.juni Er det din første?
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Eg er førstegangsgravid og kjempe spent! Gleda meg meir og meir no når nedtellingen virkelig er begynt:) Alt utstyret er på plass til vårt vetle vidunder, og eg går heima å lade opp dei siste vekene! Lykke til vidare i venteperioden! Din første og?
Lille Ollebolle Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Det er min andre :-) Fødte verdens fineste gutt på hgsd sykehus i september-04! Og nå skal jeg ha en prins til :-) Jeg hadde en kjempefin fødsel opplevelse og gleder meg til neste! Vi har det meste vi trenger av utstyr, men har enda ikke begynt å vaske baby klær å sånn.. Kan anbefale pasienthotellet på det varmeste hvis du ønsker det! Lykke til med ventetid og fødsel! De vil helt sikkert ta godt vare på deg på sykehuset :-)
Lykkeboden!:) Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Har termin 22 juni.. Detta e min første.. Glede meg kjempe masse.. (ikkje te sjølve fødselen da) Har noen av dåkke vært på svangerskapskurs elle omvisning på sjukehuset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå