Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Ser den er holdbar i bare 5 dager i kjøleskap etter den er åpnet......... Da man bare gir en ts eller to pr måltid, så er jo glasset langt ifra tomt etter 5 dager.....jaja, mye går til spille da.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 skal man ikke gi mer enn 1 ts el 2? lillemor tømmer et glass på 3-4 dager, gir henne på tut kopp.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 kanskje man kan fryse den i sånne isterningposer og ta ut ett par i slengen?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Oi.-..tømmer ett glass på en dag eller to.........wooow... Nei jeg vet ikke, hvor mye man skal gi, bare trodde man ikke skulle gi sp mye. Men er det sånn glass fra nestle, sånn med blått lokk, som det står svisker på? Skal den blandes med vann som vanlig saft, eller drikkes som den er?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Jeg gir veslegutt sviskesaft for å motvirke hard mage, og han får drikke så mye han orker av tutekopp. Blander ikke ut med vann og et glass tømmes på 1 dag eller 2. Skal det ha noen virkning må de jo ha i seg endel, og å blande med vann ser jeg på som heeeeelt unødvendig!
Halloween-mamma Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Det er allerede masse vann i sviskesaften, så den er ikke så veldig konsentrert. Har pleid å tømme et glass på to dager. Og hvis ikke bebisen drakk alt så drakk jeg resten selv. Men nå koker jeg faktisk heller selv, de gangene jeg trenger det. Det er veldig enkelt og greit, og den smaker ganske nammenam også. (Bedre enn butikken sin)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Hmm, og jeg som trodde ett par ts var nok...jaja, da skal tuppa få noe mer ja......Takk for gode tips og råd!
Halloween-mamma Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Det kan være at et par ts. ER nok - det vil du jo merke på tuppa Men det er altså ikke noe i veien for å gi mer. Og vet ikke med jenten din, men gutten min syntes det smakte veeeeeeldig digg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå