tassi2venterjente12oktober Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Andre som er hjemme pga sykemeldt, arbeidsledig, hjemmeværende? Jeg har vært sykemeldt noen uker, og nå har vikariatet mitt på jobb gått ut også. Jeg orker ingen 100% jobb for tiden. Sliter med nakkeprobl. og har fått bekkenløsning også. Så skal vi på en liten ferietur, så blir ikke å søke på ny jobb nå. Og til høsten er det for sent også. Har termin i oktober. Men tar et nettkurs..men blir litt lange dager for det. Særlig fordi alle venner jobber og er opptatt med sitt..Men i Oktober blir jeg også opptatt:)
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Jeg er 100% sykemeldt fra jobben. mulig jeg blir det leeenge .... har vært det i en mnd og er nå sykemeldt frem til juli. Jeg er sykemeldt pga en helvettes idiot / tyrann / psykopat av en sjef jeg har slitt med i over 2 år.. Nå når jeg ble gravid toppet det seg.. helt utrolig at sånne kan ødelegge for andre....
mom-to-be Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Jeg vet VELDIG godt hva du mener! Har vært dårlig siden uke 6, og innlagt på sykehus helt siden forrige søndag. Der går tiden, om mulig, enda saktere! Jeg har nemlig så lavt blodtrykk at jeg stortsett må ligge eller sitte i ro hele tiden, jeg svimer av så snart jeg prøver meg på en runde på stuegolvet omtrent! Akkurat nå føles det som jeg aldri skal bli bedre, og da får jeg jo heller ikke jobbet... Grusomt kjedelig! Jeg blir gal! hehe
Puttipluttipott*har født* Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Jeg er også 100% sykmeldt og blir det fram til permisjon. Men kan ikke akkurat si at dagene er lange. Jeg syns dagene flyr...har noe å gjøre hele tiden. Nå er jeg heldig å ha flere som er hjemme... Men uansett har jeg nok å fordrive dagene med;-)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 21. mai 2006 #5 Skrevet 21. mai 2006 Jeg er hjemme pga sykemelding. Har stort sett vært sykemeldt siden i februar. Det er vanvittig trasig!!! Jeg er stort sett ikke i form til å finne på noen store sprell uansett, men det blir så kjedelig når alle andre er på jobb el skole. Gleder meg til sommeren og jeg kan reise på ferie..
Dibber Skrevet 21. mai 2006 #6 Skrevet 21. mai 2006 Jeg ble sykemeldt i beg av mars. Ikke noe ønskesituasjon, men jeg har ikke noe valg. har vært skikkelig kvalm, kjenner at det letter litt nå heldigvis. Men nå plages jeg også av kynnere og bekkenløsning, så det blir vel kke noe mer jobb på meg før fødselen. Skal egentlig på ferie i slutten av juni til Sverige på hyttetur. Nå vet jeg ikke om jeg klarer å reise. Skikkelig kjipt... Håper...8.10.06: hva slags ferieplaner har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå