Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, sveis!

dette har sosteren forklart meg, så fikk jeg det forklart av legen; det er fordi livmoren vokser, så blir noen nerver og noe (husker ikke ordet) muskel eller sener tøyd, da får man vondt nederst i magen og en sånn stikkende følelse. det er hvist helt normalt! det betyr bare at det er noe inni der som ikke pleier å være der..

god bedring, folkens!

forresten, hvist dere er veldig redde for hva det er så prat med lege eller jm. det er ikke noe særlig å gå å bekymre seg!!

klem

Med fare for å tråkke på noens tær her... Det høres ut som dere diskuterer livmor-i-vekst-smerter, ligamenter som strekker seg, og bekkenløsning i samme tråd her. Correct me if I`m wrong.

Den første oppleves (av meg) som litt mensaktige smerter, det verker litt i livmorområdet. Jeg har også strekke-smerter ved bikinilinjen innimellom, som jeg tolker som ligament-smerter. Vondt i skambenet kan derimot relateres til bekkenet.

Anbefaler å lese ulike tråder på bekkenløsningsforum, da dette kan utarte seg svært forskjellig.. Bekkenløsning bør sjekkes ut tidlig, da man kan gjøre en del grep for at den ikke skal utvikle seg for raskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...