Gjest Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Treger sånn at jeg ikke stjal med meg den pittelille smokken hun hadde på sjukehuset. Hadde vært gøy å forsølve den. Noen som vat hvor jeg kan få tak i en slik?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #2 Skrevet 21. mai 2006 Spør på baby-forretninger som har prematuravdeling? Eller muligens så har vel babybutikkene mulighet til å bestille opp små smokker vil jeg tro. Jeg "stjal" med min fra sykehuset *hysj*
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #3 Skrevet 22. mai 2006 Vi fikk med den lille smokka, samt at jeg fikk med meg en sånn liten strikkalue:)
solsikkemamman Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Apoteket kan sikkert også bestille en sånn for deg. Jeg har også lyst å forsølve vår, men hvor gjør man det da? Er det dyrt? Den er så søt og bringer med seg så mange minner, på både godt og vondt!
lovebaby Skrevet 23. mai 2006 #5 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har også tenkt til å forsølve den hvis det går! Jeg fikk med meg smokkene hennes så jeg har totalt tre stykker som Amalie har suttet på!
....Hege 69 Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Jeg "stjal" smokken til jenta mi jeg også...... Har den innrammet sammen med hennes første body (str 38), og en prematurbleie (også den "stjålet"....) Utrolig hva man gjør for barna sine, he,he ) Blir veldig morsomt å ha når hun blir eldre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå