Gå til innhold

Hvem er far?


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Sitter her med en venninne og hun vet ikke hvem som er far til hennes barn. Jeg mener at hun bør konfrontere begge guttene om det, men hun ønsker ikke si noe om det til noen av de. Er selv gravid og kunne ikke klart den uvissheten. Begge er dog useriøse, men jeg synes at de burde få vite om det. Hva synes dere? Vi har en livlig diskusjon om dette og trenger flere synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært i den situasjonen der så tror jeg at jeg hadde sagt det til begge guttene. jeg hadde sagt jeg var gravid og at han eller han kanskje kunne være faren.

Litt vanskelig å sette seg inn i den situasjonen der, men jeg tror jegville gjort det slik.

Barnet har krav på å vite hvem faren er.

Tror det er bedre å si det til barnefaren nå enn etter en fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville fortalt det til begge guttene, og sagt at jeg ikke viste hvem av de som var faren. HUn kan jo også si at hun, han ikke trenger ha kontakt med barnet, men at hun ville fortelle det slik at han som er faren selv kan velge om han vil ha kontakt eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!

 

Syns absolutt hun burde fortelle de dette og så sørget for å fa det avklart som raskt som mulig. Man har vel gjerne litt rett til å vite at man skal bli far?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil vel gjerne ha barnebidrag fra faren? Da er det jo best å finne ut hvem det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...