Gå til innhold

Hei alle stikkere - går det bra med dere?

Anbefalte innlegg

Hei igjen; Klinikken fant 7 eggposer på UL i går, ergo er vi kjempefornøyd - fler enn dobbelt så mange som 1.gang hvor det ble 3 ( og ett av dem stakk av før uthenting )

Formen er fin - selv om jeg synes at jeg er unormalt sliten - og stinn i magen.

Uthenting på tirsdag! Så håper vi at vi får to fine egg inn igjen på torsdag.

Håper det går fint med dere andre også , kjempegøy om vi blir mange som følger hverandre i rugetiden!

Fortsetter under...

Hei på deg.

Var selv på ul på fredag. Der fant legen 4-5 eggposer på hver side. De var imidlertid litt små, så jeg stikker i helgen og. Skal på ny ul i morgen (mandag). Håper de har vokst seg litt større til dess. Da blir det uthenting på onsdag. Spennende.

Men jeg er så i tvil. Jeg kjenner ingenting av sprøytene. Ikke noe murring i magen, ikke stinn, eller noen ting. Det står i papirene fra sykehuset at det kjennes som det sprenger nederst i magen. Jeg kjenne ingenting. Håper at det er like normalt å ikke kjenne noe, som det er å kjenne noe......... Blir litt engstelig. Men det var nå egg der. DEe så jeg slel på fredag. Så sprøytene har hatt sin virkning den. Sikkert ingenting å bekymre seg for.

Hei Lillemor;

Eggene var jo der - så du har helt rett - sikkert ingenting å bekymre seg for!! Tipper årsaken til at du ikke kjenner det er at eggposene var litt små enda...

Jeg var forøvrig kjempestinn i går, holdt på å bli gal og tenkte at eggene snart kom til å sprette ut helt av seg selv, hihi...

I dag kjenner jeg lite, men de kan da ikke ha forsvunnet alle sammen :o)

Eggløsnings-sprøyte i kveld og uthenting på tirsdag...

Gleder meg masse - samtidig som det er litt skrekkblandet fryd.. tenk om det ikke blir noen å sett inn igjen...

Håper , håper , håper - for nå har jeg gledet meg til å bli mamma i 17 år... ( de 10 første forsvant til mann som ikke ville ha barn enda... de neste 5 årene til singellivet, og de siste nesten 2 til prøving...)

Her går det fint.

Stinn. Tror han så en 4-5 på hver side på fredag,og de var såpass store at vi skal hente ut egg i morgen tidlig .

Håper det blir mange nok til at vi kan fryse noen.

Har en god følelse. Men det kan jo komme av hormonene vi blir proppet med. Elsker hele verden nå. Første IVF eller kanskje ISCI forsøk for oss. Fikk jente på første 'naturlige' forsøk for litt over 3 år siden, så vi trodde det skulle gå greit. Men så hadde visst noe skjedd med sædkvaliteten. Slik er livet. Vi har jo ei lita tulle på 3 år, så jeg er nok litt mer avslappet til det hele enn jeg ville vært ellers.

Tror vi satser på ett egg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...