Arb.ledig husmor Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Jeg spør om dette fordi jeg ikke tror på den terminen som ble satt ved ultralyd... Noen som kan svare???
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 en test kan slå ut den dagen du venter mens og det er ca 14 dager etter befruktning. men den termindatoen som du får ved ul er jo den sikreste. den går jo ut i fra mål på fosteret for å se alder og hvor langt på vei du er. tror nok du kan stole på den.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 viss ultralyd terminen min stemmer, som er ca 14 dager etter mensterminen.. da lurer jeg på hvor lenge en sædcelle og et egg kan leve inne i magen min før det begynner å skje noe... hehe:)
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 har du regelmessig syklus? viss ikke så kan du jo hatt eggløsning litt senere enn forventet. jeg regner med det selv. har litt uregelmessig mens til tider og da kan det gå fort et par uker over tiden. bare flaks at jeg ble gravid denne gangen for jeg trodde det var en uke forsent å prøve. men den gang ei og hurra for det:o)
Arb.ledig husmor Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2006 Jeg hadde gått å venta på mens allerede i over 1 uke når jeg tok testen, dvs ca 10 dager etter befruktning ca (ifølge ul-termin da). I følge min mens-termin skulle eg hatt mens da jeg ska ha blitt befrukta... Noe jeg ikke får til å stemme... Derfor stoler jeg ikke på ul-termin...
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 21. mai 2006 #6 Skrevet 21. mai 2006 Hei.. jeg tror heller ikke min UL termin stemmer... har blitt flyttet en uke fra min egen termin. saken er den, at denne gang tok jeg eggløsningstest osv så jeg vet ganske nøyaktig når befruktningen skjedde. Vi hadde heller ikke sex på den tiden UL sier baby ble til. Men, men, hjelper ikke det de går for UL termin uansett. Babyen kommer vel når hun er klar uansett, tenker ikke så mye på det. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå