Gå til innhold

Da har vi vært på foreldre & barn messen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff hvor mye barnevogner og unger det var der... ;)

Men vi fikk sett på vogner, så nå tror jeg vi står mellom emmaljunga og Mutsy. Bra vi har god tid å tenke på.. Vi fikk også gjort vårt første innkjøp til babyen, en liten dyne og pute. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det mange tilbud der??

Vi vurderer å dra, men det er et lite stykke å kjøre!

Skrevet

Det var en del. Bl.a 10% rabatt på Mutsy vognene. Så hadde barneverden voksi-poser til 1000kr, de hadde også tilbud på dyner, puter og sengetøy. Og så var det jo selvfølgelig tilbud på klær ol, men jeg synes ikke det var så mye fint. Ellers var det tilbud på en del stelleutstyr og vugger som jeg så + bilseter.

Men det var litt morsomt å se hva man har å velge i. Tror nok vi blir å bestille en del på nett seinere. :)

Skrevet

Vi bestilte en emmaljunga egde duo vi. den var det også 10 % på. Har ikke sett på Mutsy ennå, falt helt pladask for emmaljunga!

mye folk, mye unger, mye å bruke penger på :-)

Skrevet

Det gjorde vi og, edge duo. For en fantastisk vogn. Hadde combi med 1mann, men duo har virkelig mye for seg. JEg ble virkelig imponert, bra salgsmann;)hehehe

Vi bestilte på messa i dag, kjøpte voki pose og, det var det jo kjempe tilbud på der.....

utrolig bra messe i grunn.

Skrevet

Tror det blir edge duo på oss også. :)

Den virka mye mer solid enn mange av de andre vognene, ikke slarkete. Det eneste var at Mutsy hadde sving på hjulene og var fantastisk lett å trille. Og så vi må tenke på at jeg skal klare å få med meg vogna opp trappa en halv etasje.. (Vi bor i blokk).

Skrevet

Liker Edge duo,de er fine å se på og de virker solide.Tror det blir den på oss også:)Eneste det er vanskelig å bestemme seg for farge..

Skrevet

Vi var også på messa i går, likte ikke musty jeg, den er lett å trille fremover, men hva med om du skal rygge, når du f.eks er i en klesbutikk, så må man ofte rygge, så jeg synes den ikke var noe for meg, så jeg skal ha en quinny jeg ;o)

Den er så enkel og liten, jeg er selv ikke så høy, derfor går jeg for quinny.

Skrevet

Ja, kan jo velge i mange varianter. Samboeren min trodde jeg ville insistere på rødt, da jeg er veeeeldig glad i den fargen. Men, syntes det er greit med svart. Holder seg pen lengst, og lett å selge igjen.

Quinny har fått mange gode skussmål, eneste er at når barnet blir større og beveger seg mer er ikke trehjulingene så stødige. Dette gjelder også for quinni, selv om den ikke er av de største "synderene". Men har man begrenset plass i bil og bor i leilighet med trapper opp, er den en nett og fin sak.

Hjelpe meg vi har lest mye om vogner, tittet på vogner, snakket om vogner i det siste. Min samboer går inn for slike oppgaver med nærmest vitenskapelig tilnærming.....

Skrevet

Vi likte ikke quinny, vi. Det var en av de vognene som var slarkete.. :) Ble ganske skuffet over de for de er veldig fine, Men jeg tror også den blir for liten for oss. Ikke vil vi ha 3-hjul heller..

Skrevet

Foorresten; mente du at man ikke kan rygge med Mutsyen?

Skrevet

Jeg har tenkt meg på messen i dag jeg, gleder meg! Men tar de forskjellige standene bankkort, eller må man ha med seg kontanter? Tenker f.eks å kjøpe meg voksipose og tummytub. Har dere vært på disse standene, slik at dere vet...?

Skrevet

De fleste steder tar kort, vanlig voksi pose koster 999, det er vel ca halveprisen

Skrevet

Det er jo en veldig bra pris, ja! Vet du om de har voksiposen i svart?

Skrevet

På barneverden (tror jeg det var..) hadde de den i svart eller helt mørk blå i går. Det var noe mønster inni den bare. Til 1000kr.

Skrevet

De hadde også ensfarget mørkblå, som var ensfarget med mykt for inni......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...