Gå til innhold

Jeg har miset en av tvillingene.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i går, så viste det seg at den ene tvillingen var dø. Jeg er 11 uker på vei.

Har blødd brunt en stundt,men var på ultralyd 9 uker på vei.Alt var da bra. Men nå var det bare 1 igjen.Er så deppa for dette. Vi hadde gledet oss så veldig til å få disse 2 etter 5 år med icsi. Men med litt tid hjelper det håper jeg, og for nå håpe den andre sitter, blir jo litt redd for at det skal gå galt med den også.

Fortsetter under...

Så ubeskrivelig trist å høre. Det samme skjedde med meg sist svangerskap. Det er forferdelig vondt og vanskelig. Sørge over den ene tvillingen og samtidig være glad for at den andre har det bra. Er nok helt naturlig å være ekstra bekymret for den andre....vet at jeg var det. Men det gikk bra (han er nå 2 år).

Jeg var deppa en stund men det var også godt at jeg fremdeles hadde en. Man må nok bare gjennom en sørgeperiode og så blir det heldigvis bedre etterhvert. Lykke til videre!

Så trist å høre.. Vet nesten ikke hva jeg skal si.. Jeg vet at jeg ikke hadde følt meg så veldig mye bedre hvis jeg var i samme situasjon, men du har tross alt fortsatt et lite gull inni der, som du må glede deg over. Og nå mener jo "ekspertene" at flertallet av graviditeter starter som tvillingsvangerskap, så i følge dem så er jo oddsene gode for at den andre vil klare seg helt fint. Du får prøve å fokusere på det positive, selv om det nok er lettere sagt enn gjort. Hadde selv noen blødninger i begynnelsen av sv.skapet og var veldig redd for at de skulle dø, men heldigvis gikk det bra for meg. Ble gravid etter 3. IVF forsøk.

Lykke til, og håper at alt går bra med den andre!

Heisann, så leit. jeg mistet selv en av jentene mine 24 uker på vei...

tretten uker lå hun død i magen min før hun fikk komme ut sammen med søsteren.

en vakker liten prinsesse som hadde vært død i mer enn tre mnd... veldig preget var hun av all den tid som hadde gått, men for meg var hun like vakker.

du kan lese historien og se bilder på www.gryjeanette.piczo.com

føler så med deg:(

fant faktisk ikke ut at vi ventet to før i uke 12 vi. trenger du noen å prate med finner du emailadressen min på hjemmesiden.

stor klem fra Gry

Hei

Jeg føler med deg og vet hva du går gjennom. Jeg fikk vite at jeg ventet tvillinger da jeg var 17 uker på vei. Gleden var stor, men desverre døde den ene pga TTTS i uke 19. Det var et tungt svangerskap, men vi kom oss igjennom det. Nå sitter vi her med Verdens nydeligste jente på 2 mnd.

Håper det går bra med den gjennlevende tvillingen. Ta det med ro, ikke løft tungt og prøv å slapp av.

Lykke til :)

Stoor klem

Hei.

Det er så leit å lese hva som har skjedd. Føler med dere i sorgen!

Har selv mistet en tvilling i uke 20-22 av TTTS, samme som mistet den ene...

Sier det samme som henne, ikke løft tungt og ta det med ro. Krysser alt jeg kan for at det går bra med den gjenlevende tvillingen deres!!

Mange klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...