Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 jeg fant et sånn superkult trangt olaskjørt på h&m(kr249,-), men selvsagt finner jeg bare str xs og xl. og de passer jo ikke!! finnes det i det hele tatt str s-m? finner aldri noe i min str på hennes, jeg har lett i store deler av oslo-området, fra ski til sandvika. sukk! og på internettbutikken har de jo absolutt ingenting.. merker jeg bare blir sur, for jeg har lyst til å kjøpe noe uten å blakke meg helt, og det er jammen ikke lett. kan selvsagt stikke i en gravidbutikk, men pleier å koste mer. og så var det akkurat det skjørtet jeg ville ha, da..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Akkurat det skjørtet har jeg også vært på jakt etter...så det i Bergen, i størrelse XS og XL..må ha det i S eller M.. Har leita og etterlyst i Kr.sand, Arendal, Oslo og Stv., men bare i de samme størrelsene.. Typisk at når en finner noe fint så er det borte m en gang! Hvorfor i huleste kan de ikke ta inn flere i de mellomste størrelsene?? De fleste bruker vel ikke x-størrelser?? GRR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå