Gå til innhold

Andre med silikon bryster???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre her som har silikon bryst?

Skal dere amme?

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 *27.11.2006*
Skrevet

jeg har silikonpupper ja og jeg skal amme som bare det :)

Null problem det.. eneste er at nå er de ALT for store... nesten flaut!!

Skrevet

Godt og høre at det ikke bare er meg:-)

Har også planer om å prøve å amme mest mulig. Det er jo den letteste måten å bli kvitt de "ekstra" kiloene

Skrevet

Ja det skal jeg og :)

Jeg har bare lagt inn proteser da. Har ei venninne som både har klipt vekk pupper, lagt inn proteser og flyttet på vorta. selv hun kan amme for legene er veldig nøye med å bevare melke-kanalen som det heter :)

Alle blir nesten engstlig når jeg sier jeg skal amme.. slikonen er jo ikke i nærheten av melkekjertelen engang og uansett så er ALT inne i puppen 100% sterilt :)

Skrevet

jeg også....

godt å høre det er fler...

jeg skal også amme, har fått beskjed om at det ikke skal være noe problem...

Skrevet

Helt sant!

Jeg har også proteser og har sluppet å "fikse" noe mer på de. Fikk du beskjed om å bytte de ut etter 10 år? Jeg la i mine for over 7 år siden, da dattera mi var 8 mnd.

Merker jeg er spesielt øm på brystvortene denne gang. Tror ikke jeg var det sist, men hadde jo ikke proteser da.

Skrevet

jeg har ikke hørt noe om t jeg må bytte de ut..

kjenner flere som har ammet med protesene uten problem.

er ikke protesene livsvarige idag da??

min kirurg sa hvertfall det.

Skrevet

Jeg har silikon, men jeg skal ikke amme.

Rett og slett fordi jeg hadde en veldig ubehagelig opplevelse med det sist gang.

Skrevet

hva mener du med ubehagelig??

jeg har nesten ikke følelse i det ene brystet, og synes det er kjempe ekkelt om noen tar på den....

Skrevet

hei... jeg har også silikon... ammet sønnen min for noen år siden det gikk kjempe bra... regner med å amme denne babyen når den kommer og...

man trenger ikke å bytte innlegg om det ikke er nødvendig...

Skrevet

Silikon er livsvarig - men alle kirurger anbefaler at man bytter de ut etter ca 10-15 år dersom det oppstår ubehag og at man blir hard i puppen :-)

Jeg skal operere mine pupper igjen- (får det gratis) men skal da vente til jeg er ferdig med all amming :-) de kommer sikkert til å henge litt etter amminga også..vil jo ha flere barn og dette er mitt første :-)

Jeg ville jo ikke ha barn den gang jeg la inn silikon... det var jo EVIG lenge til.. jommen sa jeg smør.

Det er litt over 1 år siden jeg opererte meg,...

Skrevet

Til leelu, hvorfor får du det gratis?? ble nyskjærrig, jeg!

Skrevet

Fordi jeg ikke var fornøyd etter denne operasjonen .. syns enda de hang og at kirurgen skulle tatt ett løft med mindre proteser istede for bare store proteser som jeg tok.

Han kikka på meg og var enig - derfor :-)

Skrevet

ok, jeg skal også amme med de, håper det går bra!

Skrevet

Ja det går som regel veldig bra :)) hvis ikke hadde det stått overalt..

kjedelig å betale så mye og fremdeles ikke være fornøyd.. men men.. det får så være foreløpig hvertfall :)

Skrevet

Det skjønner jeg, jeg er veldig fornøyd med utseende på mine ( ikke for store), men jeg må si jeg har blitt mere følelsesløs på de. Det er jo litt synd, men noen ulemper å det vel være!!

Skrevet

mine er for store..

jeg tok av 21 kg og så ut som om jeg kom fra indre afrika..

jeg fylte derfor tomrommet og har selvfølgelig gått opp igjen i vekt, (ikke mye men) samt at de har vokst veldig etter jeg ble gravid...

jaja- så nå går jeg rundt med 95 D og strutter som en annen idiot ;)

Skrevet

Ja jeg har lagt inn silikon. Gjorde dette etter første mann. Etter nr to ammet jeg. Det endte med mastitt og sepsis. Ble lagt inn på sykehuset i hui og hast. Noe av problemet var at jeg også har brystvorter som går innover. Babyen sugde til sår på brystvorten. Kan jo hende dette hadde skjedd om jeg ikke hadde hatt silikon også. Skal prøve å amme litt denne gangen også, men er svært obs nå. De slapp heldigvis å fjerne protesen.

Skrevet

Åå gud, gubben din er vel storfornøyd???????

Mitt utgangspunkt var 75A, tom da ble ikke bh`en fylt opp! Nå har jeg 85B - nærmer meg C nå i svangerskapet. Er skikkelig spent på hvordan de kommer til å se ut etter amming. Sist (uten silikon) ble det bare vrengte baklommer igjen!!

Skrevet

Ja han er kjempefornøyd. Hver gang vi har fest osv sitter kameratene og sier; jeg skal få dama mi til å gjøre sånn som det der... huff!!

Men de ska bli mindre, kirurgen bomma litt.. han mente store proteser ville utføre det løftet jeg ønsket..

det han skulle gjort var å rett og slett løfte og lagt inn mindre proteser..

det ser ikke for gæærnt ut som det er pr idag, jeg er 181 høy og bred over skuldra:)

jeg kunne godt vært 90 c uten problem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...