Gå til innhold

Litt flaut, men jeg prøver...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du sopp blir du rød i huden. Det kan sikkert oppleves forskjellig, og jeg vet ikke om det finnes flere typer symptomer, men jeg hadde det en gang og det klødde noe helt forferdelig (sånn at jeg ikke klarte å la være å klø). Canesten kan du prøve uansett. Hjelper det, så vet du jo hva det var. Men dersom det ikke hjelper, så kan det være sopp allikevel. Jeg måtte få medisin på resept hos legen. Canesten hjalp ikke. Det er uansett ikke noe farlig å gå til legen med sopp. Det er et veldig vanlig problem som de fleste får en eller flere ganger.

det klør, huden blir rød og du får en litt klumpaktig hvit utflod.. det går ikke bort av seg selv. Canesten hjelper, prøv dosen (stikkpille i skjeden) med 500mg (engangs kur) + smør på krem rundt skjeden. vær forsiktig med sterke såper i underlivet, kan fremprovosere soppen igjen. Ikke ha sex de første dagene, la dosen virke og den irriterte huden bli bedre.. Har du partner er nok han også smittet, så han får smøre på canesten krem på "hin karen" også :)

det går fort over, er ufarlig men veldig ubehagelig. får du det mange ganger på rad bør du kontakte legen - da kan du få pille som du tar i munnen og som knekker infeksjonen, problemet er at den er veldig sterk og tar knekken på bakterier som du bør ha i kroppen også.

bruk melkesyrekapsler i underlivet nå og da, det forebygger. Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...