Gå til innhold

XU og arr


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Noen der ute som har hatt XU, for jeg bare lurer på hvor lenge arret der nede er ømt og sånn.... Var hos lege i går, og han trykket på det, så det gjør ikke mer vondt... Men er litt vondt på venstre side...der jeg mistet eggleder...

Noen med erfaring å dele med hvor lenge det er ømt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wow.. jeg leste akkurat innlegget ditt lenger nede om at du kanskje hadde et mirakel i magen likevel og at du skulle inn paa ny ul.. lurte hvordan det hadde gaatt, og der kommer du med nytt innlegg.. med den signaturen kan man jo bare anta at alt gikk straalende.. gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa!! Det gikk kjempe bra...:) Så mitt..eller vårt lille vindunder i går, hvertet som slo og alt... :) Det er syke saker...helt vanvittig.

Eneste jeg kunne vært spart for nå er dette arret etter XU`en (for jeg hadde jo også en graviditet utenfor livmor som måtte fjernes) som er ømt og ubehagelig......argh.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig..men naar alt kommer til alt kunne det jo vaert langt vaerre.. saa hvor langt paa vei er du naa? er 8+3 naa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag etter operasjonen og dagene etterpå følte jeg at ting ikke kunne bli så mye værre......tro meg... Da var det mye tårer. Uff...

 

Jeg er 6 + 5 i dag.....:) Tenker hele tiden på at, tenk om hjertet ikke slår i dag....nervøs for det... Men det er kanskje normalt å være nervøs etter det jeg har opplevd tror jeg... Hadde jo MA i januar og vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff. krysser fingra for at alt gaar bra naa. vaerste er vel at man ikke kan gjoere stort annet enn aa ta det rolig og vente.. og vente.. men jeg tror denne spira er 'meant to be' etter alt h*n har vaert gjennom saa langt..masse lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertet må uansett være veldig sterkt, spira har jo tross alt vært gjennom en narkose, masse smertestillende, både sprøyte og intravenøst, og en real dose antibiotika intravenøst 16 mai...

Og når da legen sier at alt er normalt DA...DA må det jo bare gå....:P

 

Hvor befinner du deg da? Ser at du ikke skriver med æ, ø og å...:)

Tror du at du fåt gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

best aa hoere paa legen vet jeg! sitter i melbourne, australia - saa det er snart leggetid for meg.. gutt eller jente - vet ikke, toer ikke tro noe som helst ennaa.. foeler meg jo ikke gravid i det hele tatt! aassen vet jeg at det spirer og gror der inne? skal bli saa deilig aa faa litt mer bekreftelse paa alt torsdag.. altsaa, jeg veit jo at jeg er gravid - men likevel.. vet ikke om du skjoenner hva jeg mener jeg - er sikkert litt teit :) sambo vil saa gjerne at det blir jente! syns det er litt morsomt jeg.. han er foroevrig australsk og flytter med meg til norge i juli/august...du da? gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente det var litt ømt i par uker.... men jeg var ulheldig og fikk infeksjon i livmoren etter inngrepet så pass på å ikke vær for "gymnastisk".... ta det litt med ro noen uker, du har fått litt juling nå....

 

Lykke til med mirakelspiren din :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

qui83

 

Australia ja....fantastisk land...:) Men fint at dere kommer hit da, snart. Best å føde hjemme ikke sant...hihi.:)

 

Nei, du er ikke teit, skjønner godt hva du mener. Man trenger liksom den ektra bekreftelsen man får på UL..

 

Var redd for at spira mi skulle dø jeg dagen etter UL....hehe, uff, man skal ikke le da, men det er sånn man tenker. Men jeg flyr på do konstant så det er jo et bevis på at livmor vokser så jeg regner med at alt ok. Jeg skal tilbake på UL igjen på torsdag jeg da, blir fulgt opp nøye nå med mirakelet vårt. Det er fantastisk flott...puh. :)

 

For meg er det det samme om det blir gutt eller jente, så lenge det er friskt... Men hadde vrt morsomt med gutt. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... da skal jeg fortsette å ta det med ro....det er så kjedelig å sitte stille hele tiden....arghhhhhh....:)

Jeg har så lyst å trene, så utrolig lyst!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...