Gjest Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Jeg er forfatter, kan du se hvor mange bøker jeg kommer til å gi ut i løpet av livet? Og i tilfelle årstall?
nattinatt Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Hei Sju bøker kom eg fram til.Ei i 2008,2012,2013,2014,2016.No fekk eg ikkje opp fleire årstal.Nokre bøker har du sikkert gitt ut og.Vart litt att og fram med pendelen då eg skulle få opp antal bøker tilsaman.Iallefall dette eg kom fram til.Lykke til med skrivinga di.Klem
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Å tusen takk. Kan du se hvordan bøker jeg kommer til å gi ut også? Jeg skriver masse forskjellig, barnebøker, kjærlighetsromaner, noveller og strikkebøker. Tusen takk for at du tar deg tid. :-) Kjempe snilt av deg..
nattinatt Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Får opp først barnebøker,så noveller,deretter strikkebøker,så fekk eg opp kjærlighetromaner.men du får ta det med ei klype salt dette då.Blir litt langt fram,og ting kan forandre seg på veien.Me lager jo til veien mens me går.Lykke til med bøkene dine.Klem
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Kjempe spennende.hihi.. Kan du se noen barn på meg og mannen min? Hvor mange tilsammen? Eller får jeg ikke tid...hehe..
nattinatt Skrevet 21. mai 2006 #9 Skrevet 21. mai 2006 Hei Det kan eg veit du.Får opp tre stykker på dere eg.Får opp to jenter,og ein gut.Får opp graviditet i 2007,i juni,med ei jente.Ser ut som dere får tid til det ja..Masse masse lykke til då.KLem
Gjest Skrevet 21. mai 2006 #10 Skrevet 21. mai 2006 Glemte å si at jeg har 4 barn, to gutter og to jenter alt.. Ser du noen flere? I tilfelle hvilket årstall? Og kjønn?
nattinatt Skrevet 22. mai 2006 #11 Skrevet 22. mai 2006 Hei Skal sjå igjen eg.Er lettere når eg har eit utgangspunkt i antal barn.Helst datoer på de og,men skal prøve uten.Kan sjå ut som to til.Får opp at du blir gravid med ei jente i 2007.Så fekk eg opp 2011,gravid med ei jente til.Lykke til då
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #12 Skrevet 22. mai 2006 Har en mor som er syk, kan du se noen bedring hos henne etterhvert. Hun er født 23-11-42.
nattinatt Skrevet 22. mai 2006 #13 Skrevet 22. mai 2006 Hei Kva feiler mor di då?Å spå helse er ikkje så veldig kjekt.Det eg får opp med pendelen min,er at ho vil komme seg etterkvart.
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #14 Skrevet 22. mai 2006 Hun har fått hjerneslag og er lam på høyre side. ( sitter i rullestol ) Er veldig bekymret for henne, syns ikke det er noen fremgang, tvert imot.. Hun bare ligger og ser på tv hele dagen og det er ikke bra for blodomløpet hennes...
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #15 Skrevet 22. mai 2006 er redd hun når som helst kan få ett nytt hjerneslag.
nattinatt Skrevet 22. mai 2006 #16 Skrevet 22. mai 2006 Hei Vil heller svare deg som sjukepleier no trur eg. Ein kan leve lenge etter å ha fått hjerneslag,uten at eit nytt dukker opp.No veit ikkje eg om ho er arvleg belasta med høgt kolesterol. Veldig ofte blir pasienter med apoplexia cerebri(hjerneslag) veldig deprimerte etter dette.Det fordi at det skjer endringer i hjernen,men sjølvsagt oh pga å havne i ein sånn situasjon. Har ho oppfølging?Opptrening av fysioterapeut? For at ho skal fungere bedre,er eigentrening heilt nødvendig.Det er det som avgjer funksjonsnivået hennar for ettertid.Mange mister motet på dette,og blir etterkvart ganske så pleietrengende. No veit ikkj eh kor omfattamnde det hjerneslaget har vært heller,men er ho høgreside lamma,så har ho språket sitt. Ikkje lett å sjå sine eigne gje opp,eineste ein kan prøve på.er å motivere,og at sikre at støtteapparatet rundt er godt nok.Lykke til.Stor klem frå meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå