Gå til innhold

vært på UL... :(


-4.mai-

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+2 idag, og igår kveld hadde jeg litt rosa farga utflod. Det ble brunt inatt og i morrest kom de litt rosa igjen. Noen få flekker på bindet og på papirtet... jeg hadde ikke smerter, men bestemte meg for å dra på legevakta mest for å berolige meg... Jeg ble sendt på akutten fo gynekologisk undersøkelse, og de fant ut at blødningene kom fra livmora.. Etter mye leiting fant de hjertet på UL, men det slo alt for sakte... ca 80 slag per min... og overlegen mente at dette var nåkk en begynnende SA eller MA.. De trodde det var liten sansynlighet for at emryoet kom til å overleve :( De tok blodprøve og skal tilbake for blodprøve tirsdag for å se om HCG stiger.. my UL fredag. Er det noen som har hatt lignende opplevelser der det har gått bra? Er litt fortvila nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff og uff......Det der hørtes ikke noe koselig ut.... Ta det litt med ro i dagene som kommer da... Vet det er lettere sagt enn gjort, men prøv å konse på andre ting....:)

Jeg skal krysse fingerene mine for deg jeg... Jeg håper det går bra til tross for litt dårlige nyheter nå. Hjertet slår jo enda. :)

 

 

Trøsteklem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.... men nå er jeg begynt å bekymre meg over hva det kan ha å si for fosteret at hjertefrekvensen er så lav... dersom det overlever, vil det bli sykt?? Huff... er deppa nå... gruer meg til uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg var på UL for ca 2 uker siden pga av skikkelig blødning.

Jeg blødde ikke fra livmora da men. Var da 7 uker på vei.

Jeg synes det såg ut som om hjertet slo veldig sakte og kommenterte dette. Han sa han ikke klarte å måle det pga gammelt UL apparat. Har ikke tenkt over det mer i ettertid, men ble litt skremt nå når jeg så innlegget ditt.

Men det kan jo iallefall nevnes at jeg ikke har blødd siden og føler meg gravid enda, dersom det er noen trøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker at siden de ikke fjernet det idag, så er det kanskje håp. Overlegen sa at hun ikke kunne si med sikkerhet, men hun syntes dette så ut som en MA... Er så fortvila.. gråter bare... synes synn på jenta mi som må se på at mamma er så lei seg :( Har egentli ikke noe håp om at dette kommer til å gå bra... :(

Men tusen takk for støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var trist! Har ikke noe annet råd til deg, enn at du får krysse fingrene og håpe i det lengste - muligheten for at det skal gå bra er jo der, selv om det ser dystert ut.

 

Trøstehilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var det... SA... kommer MASSE blod og klumper ut av meg og jeg har smerter som er akkurat som rier! Føler meg sjikkelig teit som har planlagt så mye allerede.. kjøpt my seng og greier.. sykt hva man tenker på i situasjoner som denne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg beklager så utrolig mye!!!!!!! håper du får masse støtte nå av din andre halvdel. Trengs nå.

 

masse klemmer fra meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa meg! Så trist at dette skulle skje!

Har opplevd SA selv så vet hvor ille det er...

 

Vet ikke hva jeg skal si,men sitter her med tårer i øynene..

 

Håper du har noen rundt deg nå som støtter deg nå..

 

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig trist nå når jeg lestedet du skriver, klart det er kjempe tøfft. Ikke føl deg dum for at du har handlet inn diverse, man planlegger og drømmer også mye når man blir gravid, -og det er jo slik det skal være og helt normalt!!! Prøv å være positiv,men skulle det ikke gå bra så er det helt sikker en god grunn til det. Høres helt forferdelig ut, men slik er det jo...du er sikkert en frisk jente som skal ha et friskt barn, prøv å se alternativene. Går det ikke nå får du det helt sikkert til igjen! Jeg sender deg og spiren din alle mulige gode tanker og vibrasjoner. Tvi -tvi og atter tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sliten og føler meg helt tom nå... Dette var ikke en planlagt graviditet, så nå blir det ikke baby på meg.... babbaen spurte meg om vi skulle lage en ny igår, men jeg tror ikke det går.. :( Har utrolig lyst på en til (vi har en datter fra før) men det passer så dårlig nå at jeg ikke har samvittighet til å planlegge en ny... jeg er så trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...