Gå til innhold

En sliter ber om litt hjelp - har vi sjangs til å bli gravide?

Anbefalte innlegg

Hei

Vi har begge vært til lege og funnet ut at jeg har el og samboer sine er også ok. Neste steg er laproskopi med full narkose, dette for å sjekke evnt tette eggledere. (Og jeg blir så sinnssykt dårlig av narkosen), Får sansynligvis ikke time før etter sommerfeien, kan noen av dere se om vi klarer å bli gravide i løpet av sommeren eller om faktum er at vi trenger hjelp?

Han er født 28.12.76

Jeg er født 19.06.77

Tusen takk for all hjelp :-)

Fortsetter under...

Heisann:-)

Du kommer til å bli gravid, men jeg får opp at dere trenger hjelp.

Forstår godt at du gruer deg dersom du har en dårlig erfaring med narkose. Jeg anbefaler deg å be om en annen type enn den du hadde sist.

Jeg vil bare si at for all del -jeg kan ta fei!! Jeg håper virkelig at dere klarer å bli gravide uten hjelp og krysser fingrene for det!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ønsker deg masse lykke til! du kan jo høre med en av de andre-kanskje de får et annet svar:-)

Stoooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...