Gå til innhold

gratis graviditetstest...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Desuten synes jeg amathea er veldig bra. Det er et støtte organisajon for gravide. Jeg tok min test der, er gravid i uke 16 ( jeg går alltid inn på disse sidene for det, er så spendene å følge med når noen blir gravide)

Jeg synes det var veldig godt å ha noen å prate med der og da,

Har en 2`åring fra før, og jeg var veldig sjokert når jeg var gravid.

Amathea er å anbefale.

Jeg har vært der et parr ganger til samtale, jeg venter tvillinger og har 3 barn fra før. Har hatt stor glede av de.Du kan til å med få avlastning der.

Så har de fødselforbrednde kurs.

Så det er flere som smugkikker på disse sidene?

Vi har vært prøvere i et år, har vært mye her inne.Det er en glede å høre om andre her som blir gravide, det er heldigvis håp for de aller fleste!

Jeg har fått opplyst at de er en ordning for unge folk som trenger råd fordi de er blitt gravide, eler tror de er gravide. En organisasjon som hjelper deg å finne ut om du skal beholde barnet eller ikke. Så kan nok ikke bare komme der og ta graviditetstest da...

Annonse

Det er ikke bare for unge, men for alle gravide.

Og jo, det er bare å ta en test der vis man har mistanke om å være gravid.Jeg har vært der flere ganger, med både positivt og negativt svar.

Men det stemmer også som du sier kirsty, de hjelper med råd og veiledning ang. abort.Men det er absolutt ikke for bare unge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...