Gå til innhold

Endelig hjemme, matemaskinen er i full gang!

Selma62

Anbefalte innlegg

Oj, oj - her har det skjedd mye, så fint å se så mye liv!

Og livet mitt som sparket i magen er en ett nurk som klynker i vognen bak meg akkurat nå.

Lille Sondre er blitt to og en halv uke og vi er utskrevet fra Rikshospitalet. Gutten er erklert frisk, og det eneste som gjenstod var å fjerne sonden som ga han mat rett i magen, til fordel for at han skulle klare å spise selv, men den lille gutten har rett og slett ikke stor nok munn, så da ble det klart at det må flasker til.

Så da dro vi hjem, kokte flasker og stapper han nå ved enhver anledning.

.... fortsetter...

Fortsetter under...

Hei Selma62!!!!

Gratulerer så mye med Sondre. Deilig å høre at det nå går rette veien. Har jo vært så spent på hvordan det har gått. Har fått litt inside information fra Pusken på siste Bim-treff, og ble så glad at det gikk bedre med dere. Fikk også se bilde, en nydelig gutt.

Håper vi får se dere begge snart. Vi har avtalt nytt BIM- treff onsdag den 30.mai, håper du og Sondre kan komme da.

Klem

Gratulerer så masse og vel overstått Selma!

Så flott at alt har gått bra og at dere har fått Sondre med hjem:-) Håper vi sees på treff snart. Ellers så har en del av oss flyttet over på dinbaby.com på modne foreldre siden så her er du hjertelig velkommen! Litt stille der ennå!

Annonse

Gratulerer så masse Selma! Og velkommen hjem til dere begge to! Har tenkt masse på dere og det er godt å høre at han er erklært frisk! Det tok jammen tid å få opp blodsukkeret. Hvor lavt var det? Hvorfor var det lavt? Theodor hadde blodsukker på 1,3 da han ble født, og måtte også ha sonde... Men det var bare i to døgn. Gleder meg til å høre fortsettelsen, Selma, men nå må dere bare nyte, mate og kose dere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...