Leola Skrevet 20. mai 2006 #1 Del Skrevet 20. mai 2006 Har hele tiden vært redd for SA og MA, men nå som dette har begynt å gå over tenker jeg mer og mer på om jeg får en syk unge. Gjelder jo spesielt downs syndrom, hjerneskade, lammelser og andre alvorlige sykdomer. Man hører så mye (som med alt annet) så man blir jo litt redd...Er hele tiden snakk om hva man kan spise og ikke, og jeg har av og til glemt meg på dette området slik at jeg er redd for at noen bakterier parasitter kan ha gjort noe galt med fosteret. Huff, det er slettes ikke bare fryd å gammen hele tiden når man er gravid altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 20. mai 2006 #2 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er litt bekymret for det, men tenker ikke så mye over det egentlig... Men det ligger jo i bakhodet.... Jeg er spent på om dette her blir gutt eller jente jeg..... Er du en normalt sunn person så er vel barnet friskt? Vi regner med det da Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leola Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 2006 Får da håpe det:) vet ikke hvor normalt det er å få slike unger jeg, men det kan like godt skje meg som alle andre. *hyl* Er vel normalt å tenke slik regner jeg med. Gjorde det med 1 mann også synes jeg å huske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #4 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er redd for det. Dette er vår første, og jeg har jobbet ei uke i ekstrem varme, altså som en badstue, nå har jeg sagt fra meg den jobben, og er i ny jobb som er veldig tung og i støysone. Engster meg hele tiden for at dette skal skade fosteret. Nå skal visst ikke hørselen fungere før om flere uker, så håper ting går bra. Høres "kald" ut, men jeg kan ikke bli hjemme fra jobben heller. Skulle gjerne sykemeldt meg, men vi får bare 65% av lønna når vi går sykemeldte (Takk, kjære fagforening!!!) - så det har jeg ikke råd til. I tillegg har jeg brukt postafen for å komme meg gjennom arbeidsdagen, noe som heller ikke anbefales, selv om det antakelig (og forhåpentligvis) er helt trygt, også for mitt foster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå