Gå til innhold

April: Første innlegget her...

Anbefalte innlegg

Ja eg fik den æren av å skrive det første innlegget. Håper at eg treffer snart alle dere april mammaer her inne....

Lillejenta mi er snart 1 mnd og etter en hard start på livet så er vi endelig komt nokonlunde inni rutine.

en liten oppgradering ifra barnimagen....

Torny Sara ble født 22 april,,, fødselen gik fort når den endelig kom igang og det var litt kritisk heilt mot slutten for lille Torny (pulsen var ned i 90 slag) men alt gik bra til slutt.

Ho fik gulsott på sykehuset og måtte ligge i lys iesten 2 døgn. Så endelig fik vi komme hjem etter nesten ei uke på sykehuset. 12 dager seinare vart ho kjempesyk, eg fik ikke kontakt med ho, ho ville ikke amme eller våkne og fik feber og var forkjøla og svært surklete...

Ringde til slutt legevakta og legen bestilte ambulanse og luftambulanse snarest. Fik oss en flytur til sykehuset og der fant dei at ho hadde fått RS virus, Bronkitt og lungebetennelse. Lille Torny ble kobla til alle muligens slanger og det ble tatt masse blodprøver og dei streva lenge med å få inn ei nål i armen (ble stukken 6 ganger) det var skrekkelig å sitte å se på og ikke kunne gjøre noe for å trøste henne.

Vi låg på isolat i 5 dager og så ble vi endelig sendt heim att. Så nå koser vi oss endelig hjemme. Torny er ikke forkjøla lenger og ligger nå på teppe på gulvet og koser seg.

En liten tøff start på livet men nå håper eg og krysser fingre for at ingenting mer skjer.

Håper at ting har gått mer riktig for seg hos dere andre april damer og ynskjer dere alle sammen masse lykke til vidare.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5099474-april-f%C3%B8rste-innlegget-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...