Gå til innhold

Noen andre som har hatt en knipende følelse i underlivet ?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i 1 ukes tid vært kvalm stort sett hele tiden.og er trøtt og slapp hele tiden. og jeg har en mageknipfølelse på venstre side i underlivet..ved eggstokken på en måte.. den er der hele tiden og gjør mest vondt når jeg reiser meg opp eller setter meg ned.. Noen andre som har hatt lignende følelse ? noen vet hva det kan være ?

Fortsetter under...

Heisann!

Ja jeg hadde det slik da jeg var gravid sist. Var først ekstremt trøtt og det " stakk" på venstre side hele tida. Stikkinga varte, var jo livmora som vaks. Men trøttheta gikk over, og fikk noe enormt med energi etterhvert. ;)

Tatt en test da?

Lykke til:)

Så det skal være sånn ? Jeg har ikke tatt noen test. Er litt blakk for øyeblikket så jeg må vente til fredag da får jeg lønning.

Så jeg behøver ikke bekymre meg enda ? men hva hvis testen er negativ da og stikkingen blir der.. hva gjør jeg da ? bør jeg gå til legen kanskje ?

Blødde du mindre enn vanlig da? Ettersom den var forsinka, og du kanskje blødde noe mindre enn vanlig så kan det jo være at noe foregår der nede selv om du har hatt mensen da.. ;)

Med tanke på kvalmen du har hatt den siste uka, trettheten og stikkingene i magen så er jo det symptomer i allefall:)

Krysser fingrene jeg=)

Annonse

jeg blødde mindre ja... men igår nåe jeg stod opp så hadde jeg blødd bittelitt..det var brunt..vet ikke hva det betyr jeg, men det kom ihvertfall ikke noe mer. Jeg har også i det siste reagert på lukter jeg ikke har brydd meg om før. Men jeg har ikke ømme bryster. hmm.. jaja.. får håpe jeg er gravid da :)

Takk for hjelpen :)

det at du h adde litt brun utflod er et tegn på at du kan være gravid. veldig vanlig å ha såkallt spotting, når egget fester seg.

jeg hadde også små blødning og litt brunt, trodde jeg hadde mensen, men tok grundig feil..

gravid i uke 14 nå....

du burde nok ta en test så slipper du lure...

lykke til....

eller s er alle svangerskaps konsultasjoner hos jordmor eventuellt fastlege gratis dersom du ikke vil kjøpe en test..

lykke til:)

klem fra

så jeg kan gå til fastlegen min og ta en test uten at det koster meg noe ? er blakk så jeg får ikke kjøpt meg test før til fredag igjen.. lenge og vente når man går og lurer sånn. :) også vil jeg ikke ha for store forventninger heller tilfelle jeg ikke er det.

når jeg fikk litt brunt blod trodde jeg at jeg fikk mensen igjen. men ettersom det ikke kom mer tenkte jeg bare at det var igjen litt etter forrige mensen.

uke 14 ja.. tatt ultralyd da ? spennende da :)

ooh.. jeg og vil :)

hvor i landet befinner du deg da ?

jepp alle svangerskaps konsultasjoner er gratis. eventuellt finnes det egne klinikker som utfører graviditetstester og fungreer som en slags rådgivningstjeneste. i oslo er det en som heter amathea klinikken, men jeg vet den finnes andre steder i norge også.

gå inn på amathea.no

der finner du nok en som er i nærheten av der du bor.

jeg bor 20 m inutter sør for oslo. like ved tusenfryd om det sier deg no..

skal på ultralyd til tirsdag, gleder meg. ikke sikkert jag får vite hva det er ennå, men vil hvertfall se om alt er i orden og sånn.

enn du da??

Ja.. vet hvor det er ... er fra Oslo selv.. fra Stovner.. men jeg flytta til Trondheim for snart 2 år siden for å bo sammen med kjæresten min.

jeg kan jo tusle bort til fastlegen min en dag til uka og ta en test...

spennende med ultralyd da.. hva håper du det blir da ? gutt eller jente ?

Annonse

her hele tiden hatt tro på jente, og må innrømme at jeg veldig ønsker meg en liten jente...

men blir nok lykkelig uansett.

det viktigste er at han/hun er frisk.

har dere prøvd å bli gravid lenge eller??

ps. det finnes amathea kontor i tr. heim også bare sånn i tilfelle:)

Jenter er søte da.. de kan man dulle litt mere med på en måte =) men det er jo stas uansett :)

jeg tok ut spiralen i mars.. så vi har prøvd siden da.. kan hende det er litt for tidlig at jeg er det.. vet ikke..

jeg så på nettsiden dems.. så jeg tenkte jeg skulle gå dit på mandag eller no :)

Arg, alt jeg nettopp skrev kom bort!!

Jeg mener du bør ta en test jeg da:)

Med tanke på alt som "feiler" deg. Jeg reagerte også på alle lukter, spesiellt røyklukt og kattmat. Hadde aldri reagert på det før.

Må gi lyd fra deg da, når du har fått testa:)

Hvor i tr.heim bor du da? Trønder her også;)

jeg bor på solsiden.. (nedre elvehavn) hva med det da ?

Og like borti her ligger kjeldbergs kaffebrenneri.. har ikke reagert på den luktra før.. men i det siste har den fått meg til å kaste opp.. jeg klarer ikke å ha vinduet oppe en gang...

skal ta test på mandag tenker jeg =)

hei ... æ har hatt d nu i 3 daga å æ sjønna ikkje ka d e!!

har tatt to tæsta men bægge viste negativt, ska på gu i mårra kl 13.00.

har vert kvalm, humørsvingninge, halsbrann, utflod, kasta opp å smærta i venstre side, kjennes ut såm d e i eggstokken ellr nåkka sånn... når æ røyse mæ å sætt mæ.

ganske ubehageli.

får svar i mårra, heldi vis.

heimetæstan e ikkje så kjæmpesekker.

muttern tok en høu, men alle va negativ, men da ho kåm t lægen så va ho gravid. sjøl trudde ho at ho va steril.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...