Gå til innhold

Bruker dere parfyme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei, parfyme vil jeg ikke at snuppene mine skal måtte gni ansiktet sitt i. Før brukte jeg daglig parfyme(sukk....savner det nå når jeg tenker på det...Jadore...hmm) og snudde hvis jeg hadde glemt det..kjempeviktig:-)

Men da jeg fikk hun som når er 20 mnd, så sluttet jeg, og bruker nå bare hvis jeg skal bort på kvelden.

Det er egentlig rart at jeg klarer meg uten, men syns det er så sterkt og vil at babyen skal lukte mamma og ikke parfyme.

Men når hun blir større kommer jeg nok til å bruke litt mer.

Har ikke brukt parfyme siden lillegutt ble født for 2 mnd siden. Før brukte jeg det daglig og syntes ikke det luktet så mye siden jeg brukte så milde parfymer. Nå da jeg ikke bruker det lengre synes jeg de lukter mye! Kommer kanskje an på om man er vant med lukten eller ikke.

Jeg synes at små sensitive babyneser kan spares for parfymelukt, det er jo mamma-lukten de liker best:-)

Annonse

Nei. Sønnen vår er 7,5 måneder og jeg bruker fremdeles ikke parfyme. Kun hvis jeg skal ut en tur uten han. Da tar jeg på bittelitt av en som lukter veldig svakt :-) Tror at sånn sterk pafymelukt er ubehagelig for dem! Men kan huske at mamma alltid brukte sterk parfyme da vi var små og det sjenerte ikke oss :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...