Gå til innhold

Hvor lenge prøvde dere å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da vi skulle ha Thomas brukte vi 4 eller 5 pp. Da hadde jeg veldig uregelmessig mens så vi visste ikke helt når eggløsningen var. Det tok jo ikke lang tid, men jeg synes og huske at det føltes som lang tid der og da. Da vi prøvde på nr. 2 brukte vi 1 pp, men hadde en spontanabort i begynnelsen av mai.... i uke 9..... Så nå venter vi 1 pp også prøver vi igjen! Håper nr. 2 sitter snart, ønsker oss så gjerne en til.....

Annonse

Med førstemann hoppet vi av før svingen, men ble likevel gravid, så der prøvde vi ikke.

Men nr 2, slutta jeg på pillen i januar, men skulle ikke starte skikkelig prøving med el test å greir før i april. Men ble visst gravid i mars gitt:) Så egentlig så har det gått av seg selv, alle gangene:)

Annonse

Jeg har brukt babycomp. Etter 4 mnd med forsøk tok jeg kontakt med de som er ansvarlig for babycomp i Norge. De leste av compen og fant ut at jeg mest sannsynlig manglet progestoron. Fikk kjøpt en krem av de som jeg skulle smøre meg med. Neste mnd satt han og nå har jeg en nydelig gutt på 2 mnd takket være de som står bak babycomp.

Dette var mitt andre sv.skap. Første gang ble jeg gravid med engang jeg slutta med pillen. Trodde derfor at jeg skulle bli like kjapt gravid igjen med nr to. Heldigvis tok det altså ikke mer enn 6 mnd før jeg ble gravid igjen. Men som sagt kan mangel på progesteron være en grunn til at man ikke blir så fort gravid!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...