Gå til innhold

enerom på stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

når åpner pasienthotellet? er man da garantert å få enerom når man føder på SUS? koster d noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frantic
Skrevet

Tror det skulle åpnet i september, men det blir noe forsinket pga problemene med den veggen som raste sammen........

Har forstått det slik at det i første omgang er de som velger å bruke fødeloftet som får eget rom på pasienthotellet, men at de vil vurdere det etter hvor stor kapasitet de har både ved pasienthotellet og på barselavdelingen. Koster ikke noe :-)

Skrevet

Håper vi alle kan få tilbud der

Skrevet

Hvordan er egentlig sykehuset i Stavanger? Skal føde der, men har ikke vert der før. Har de god plass, eller må en regne med fødsel på gangen og timannsrom etterpå?

Skrevet

Skal ikke de som ligger på fødeloftet reise hjem? Trodde pasienthotellet var for alle på barsel. Tror det åpner i september, skulle vel åpnet i juni egentlig. Kan jo gå inn på www.sus.no, der tror jeg det står en del om pasienthotellet.

Gjest Frantic
Skrevet

De som føder på fødeloftet skal ligge et døgn før de får dra hjem - men får du problemer eller ønsker å være lenger får du lov til å bli overført til barselavdelingen etterpå :-)

Har født to ganger før ved sykehuset i Stavanger og jeg har hatt det helt OK. Nå kan det være ganske trangt på barselavd innimellom, men det er jo helt avhengig av hvor tid en føder. Når jeg fødte i midten av juli ble vi stuet inn 6 stk på et 5 mannsrom, og skal innrømme at det ble vedlig urolig. Andre gang fødte jeg i januar og da måtte jeg ligge på gangen nesten en hel dag fordi det var fullt - fikk så plass som nr.3 på et tomannsrom........ Men det er veldig opp og ned etter som jeg har forstått det, så det er perioder der det er bedre plass :-) Synes uansett det har vært best å komme hjem, så denne gangen skal jeg velge fødeloftet :-)

Skrevet

De har nettopp bygget om på barsel og så vidt eg vett e det bare to-manns romm nå.

Har født to ganger der, og er stort sett fornøyd. Har på forhånd skrevet ønskebrev og har fått det meste oppfylt. De hadde trengt og bytte ut noen av jormødrene.

De er litt gamle, Men det kommer etter hvert =)

Gjest Frantic
Skrevet

Litt artig med terminen din, jeg har menstemin 19.aug og UL termin 20.august, så kanskje vi møtes på barsel da :-) Venter også nr 3.........

Skrevet

Ja det hadde vert koselig, er du på Bimtreff? Det er satt opp et på tirsdeg på Bevaremegvel. Eg ska gå, det e kanon kjekt =)

Har ul-termin den 25. men den driter eg i, hehe

Gjest Frantic
Skrevet

Enig med deg når det gjelder termin!!! Har født nærmere menstremin enn UL termin de forrige gangene......Nei har ikke vært på Bim-treff - har rett og slett vært så fryktelig travelt - er fremdeles i full jobb, og med to små i tillegg til planlegging av husbygging har det ikke vært tid til så mye annet. Men det hadde sikkert vært veldig hyggelig! Mange som treffes?

Skrevet

Hørres ut som om du har mer enn nok å sette fingrene i, hehe.

Eg går hjemme 100%, yrkessykdom.

Vi har vert 10 stk eller fler på de treffene eg har vert på, og det begynner å bli noen. Har du vert i barsel gruppe tidlligere? Har ikkje det. Men ønske det denne gangen.

Gjest Frantic
Skrevet

Alltid kjekt å treffe andre gravide - og nybakte mødre når den tid kommer :-) Ja jeg har vært i barselgruppe med både første og andremann - og vi møtes fremdeles en gang i måneden bare vi mødre på kveldstid med den første barselgruppen, 5 år etter - kjempekoselig!!!!! Med den andre barselgruppen bare skled det ut, så der har jeg ikke noen fast kontakt lenger..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...