Lykkelig smil Skrevet 20. mai 2006 #1 Del Skrevet 20. mai 2006 I går fikk jeg så voldsomt kraftige magesmerter, holdt på å besvime. Begynte å blø mer enn tidligere, men har ikke sett at det har kommet noen klumper ennå. Ikke blødd i dag. Når jeg går føles det som et eller annet har sunket ned inni magen, ned mot underlivet, når jeg setter meg så føles det som jeg presser på et eller annet. Skal til UL på mandag, er 7 + 3 på vei. Hvor lenge etter kan klumpene komme?? Er så bekymret. Er heller ikke like øm i brystene lengre. Var på UL tirsdag denne uka og da så alt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #2 Del Skrevet 20. mai 2006 huff... håper det ikke er alvorlig.... (SA) krysser fingrene mine for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 20. mai 2006 #3 Del Skrevet 20. mai 2006 kom ikkje klumpa hos mæ, før kanskje 3 t 4 daga etter at æ bynte å blø så smått... Det treng jo ikkje være nåkka farli da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-4.mai- Skrevet 20. mai 2006 #4 Del Skrevet 20. mai 2006 jeg vet ikke, men ønsker deg lykke til.. Var på UL idag jeg, på grunn av veldig små blødninger, og for meg så det ikke bra ut.. Men jeg fikk vita at 25 % av gravide har blødninger i første trimester uten at det er noe galt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig smil Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mai 2006 Blødde du da hver dag fram til det kom klumper eller? Har stoppet å blø hos meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå