Gå til innhold

"Nedtur" å komme inn på 3.trimester

Anbefalte innlegg

For her er jeg plutselig kommet kortest igjen!! På 2.trimester var jeg liksom så "dreven" og følte jeg hadde kommet langt i svangerskapet...Her føler jeg plutselig at jeg har evigheter igjen...alle er jo høygravide eller fødeklare!!!!

Er som å bytte fra barneskolen til ungdomskolen.....

;-P

Fortsetter under...

Kjenner følelsen. Jeg syntes også i starten av dette trimesteret at det som blir prata om her ikke helt angikk meg. Det skjer mye siste tida og kanskje har de nær termin bedre tid til å sitte foran dataen når de går ut i permisjon. Men - det går fortere enn du tror, plutselig er du der selv. Lykke til!

Hehe... Er høygravid IDAG men føler meg ikke akkurat så "dreven"! Jeg er førstegangsfødende, og det kan jo være mange inne på 1. og 2. trimester som har flere barn og dermed mer peiling.

Men hvis det er noen trøst, synes iallfall jeg at tiden her har gått kjempefort!! Du får din tur til å ha "kommet lengst" du også. :)

Hei og velkommen!

Dere kan trøste dere med at dette er et veldig koselig forum å være på, det er masse liv her - og mange spente jenter!

Jeg er 36+2 i dag og syns tiden har gått ALTFOR fort! Gleder meg selvfølgelig utrolig masse til pjokken kommer, men merker også at jeg kommer til å savne å være gravid. Det er så koselig!

Kos dere med de siste ukene! NYT DE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...