Gå til innhold

hva kan jeg "glede" meg til...??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er ikke gravid ennå.. så.. jeg lurer på .. hva kan jeg "glede" meg til.. la oss kalle det bivirkninger ved graviditet... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du mener "glede" deg til. Kan jeg nevne trett, trett, trett og så trett.

Tom for energi, og kanskje kvalm:) Litt menssmerter/murringer men de er ikke verre enn at en kan leve med det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så trett nå med andremann, men spyr like mye som med første. Kvalm hele tida. Forrige svangerskap var flott etter kvalmen ga seg rundt uke 12, helt til siste trimester der jeg fikk problemer pga mye vann i kroppen. Men alt i alt var det veldig spennende :) Mye som skjer i kroppen, økt blodvolum, lungene presses ut til sida, man kjenner mye liv der innefra, plutselig hikker hun, det er veldig gøy :) Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye å glede seg til i de tre første månende, og det mener jeg helt seriøst.. Jeg husker nesten ikke noe fra denne perioden fra de to forrige sv.skapene mine. Jeg har vært dødstrett og superkvalm, spesielt første pluss denne gangen...

 

Men etter det kommer lykken som perler på en snor: første gangen man kjenner liv og gleden når også pappaen kan kjenne liv er to eksempler. Veldig stas å se nurket på ul også.. uforglemmelig..

 

Så alt i alt vil jeg si at du har maaasse å glede deg til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er i grunn enig, så langt har det vært mye slit.. kvalme, mye hodepine, svimmelhet, null energi, etc etc. Gleder meg villt til det kommer litt babymage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle svar.. er det mange som får bekkenløsning?? er det noen som er mere utsatt, enn andre? har hør historier om hermorider, så mye vann i kroppen at man ikke får på seg sko... og slikt.. noen som har opplevd det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...