Murmeline Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Var det sånn at du ser sparkene på utsiden? Det gjorde jeg i går kveld, hihi. Hvor langt er du?
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Hei Ja jeg har sett det ganske lenge nå, siden uke 15 ca, samboer mener det var uke 14, men rundt der da- helt svakt, men jeg har altså virkelig vært så tidlig ute på det der ! I starten var det HELT svakt og en sjelden gang, nå er det ofte, dvs. nesten hele tiden når hun sparker ! Magen ser ut som den lever, helt rart !!! Jeg er idag 23+4 ! Det er SÅ moro å se at hele magen "hopper" hehe ! Eller driver på å beveger seg, kommer an på om hun sparker eller om hun snur seg osv. Og noen ganger når hun snur seg til feks høyresiden, ser man at magen sakte men sikkert danner en "bul" mot høyresiden av magen ! SPRØE saker !!! Moro å se sant ? Hvor langt er du da ?
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Sjekket svangerskapsdagboken min, 15+0 så vi det sparke utvendig for første gang !!! Det var helt nederst på magen, og det bulet biiittelitte ut, som en lemus utover !
Murmeline Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2006 Hm, har du byttet nick siden du lagde albumet kanskje? Finner ikke..
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Hva mener du ? Fotografiene mine ligger under våre album, men svangerskapsdagboken min har jeg hjemme hehe, den kan ikke du lese Skriver en slik en hjemme for hver uke som går skjønner du :)
Murmeline Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2006 Ville bare se magebilder, siden du er litt lenger på vei enn meg, men finner deg ikke på albumsidene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå