Gå til innhold

hva kan jeg "glede" meg til??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, her er det mye =) Både på den ene og den andre måten....

-En enorm matlyst (jeg spiste 12 skiver pr. dag før lunch, da har jeg ikke tatt med mellommåltidene...)

-Du kan lukte en røyker på flere kilometers avstand, samt definere hva en person har spist den siste uken bare på å lukte på pusten...

-Stadige tissepauser. (Gjerne med niste)

-Du kan være akkurat så usaklig som du føler behov for, alle er redd du spiser dem hvis ikke...

-Alle tar hensyn til deg, ellers så spiser du dem!

-Tilnavn som Keiko, Dumbo, Bolla, Storspiseren etc...

-En enorm interesse rundt din stadig økende kropp.

-Enormt store pupper! (Endelig, for min del...)

På den andre siden får du muligheten til å glede deg over en fantastisk følelse over å bli mor til det mest perfekte som noen gang er skapt! Et kunstverk som overgår alt i verden.

Du kan våkne på natten overveldet av kjærlighet til et lite vesen som elsker deg over alt på jord. Som smiler til deg, og strekker seg mot deg. Som gjør deg så myk at du ikke vet hva godt du kan gjøre for den lille knotten. Det er ubeskrivelig, og jeg får tårer i øynene bare av å tenke på det....

Det er aldeles fantastisk!

Klems fra

Det er

Du kan "glede" deg til å bli kjedelig, feit og selvsentrert (synes veeeeeeeeeelidg mange gravide jenter bare ser seg & sitt og glemmer at det finnes en verden rundt dem).

Du vil ikke lenger bli invitert på fester, jenteturer eller et spontane café-besøk fordi alle synes det blir for mye styr med deg og ungen din...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...