Lykkelig smil Skrevet 20. mai 2006 #1 Del Skrevet 20. mai 2006 I går fikk jeg så voldsomt kraftige magesmerter, holdt på å besvime. Begynte å blø mer enn tidligere, men har ikke sett at det har kommet noen klumper ennå. Ikke blødd i dag. Når jeg går føles det som et eller annet har sunket ned inni magen, ned mot underlivet, når jeg setter meg så føles det som jeg presser på et eller annet. Skal til UL på mandag, er 7 + 3 på vei. Hvor lenge etter kan klumpene komme?? Er så bekymret. Er heller ikke like øm i brystene lengre. Var på UL tirsdag denne uka og da så alt bra ut Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5098509-symptomer-p%C3%A5-sa/
Håperjo Skrevet 20. mai 2006 #2 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg skjønner at du er bekymret. Det er fint at du blir fulgt opp med ul. Jeg har hatt 3 SA, på to av de kom "klumpene" innen et par dager, mens på den jeg hadde nå tok det lengre tid. Jeg tror det er mer sjeldent. Jeg liker ikke at du blør mer når du fikk smertene, slik hadde jeg det også. Jeg hadde også press mot bekkenet el.-vanskelig å beskrive. Men gyn. sa det kan gå begge veier, så jeg håper du er heldig! Det er bra at du ikke har blødd siden, men sikker på at alt er bra kan en dessverre ikke være. Men du sier ingenting om hvor mye/lenge du har blødd. Ømhetene i brystene er litt av og på hos mange, så det tegnet betyr lite tror jeg. Dette ble et ærlig svar, men jeg antar du vil ha det på dette forummet. Hvis de sier at alt er ok på mandag, bør du likevel vurdere å be om blodrprøver, for å se at graviditetshormonet stiger slik det skal. (Hos meg sa de alt var ok 7+5, jeg mistet lievel 9+1, hadde smerter og blødninger og smerter første gang uke 5 +2) Ønsker at alt går bra med deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5098509-symptomer-p%C3%A5-sa/#findComment-5101075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå