Gå til innhold

Hei dere spådamer!..

Anbefalte innlegg

Er veldig nysgjerrig..

Dere bruker pendel.. Hvordan ser denne pendelen ut? Som Nattinatt skriver, så er hun ikke synsk og bruker bare pendel. Vil det si at egentlig "hvem som helst" kan bruke pendel?

Og hvor har dere fått tak i den?

Er så nysgjerrig, og synes dere er kjempeflinke og snille som orker å sitte å spå og svare alle oss her inne =)

Klem..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5098457-hei-dere-sp%C3%A5damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Pendelen min er laget av berg-krystall. Den er dråpe-formet, spiss nederst -henger i en lenke med chacra-steiner på.

Du får kjøpt slike i forskjellige varianter i alternative forretninger. Jeg har bestillt på nettet..

De har egne bøker du bør lese om hvordan bruke en pendel.

Vi er alle født med intuisjon (magefølelse) og om du ønsker kan du utvikle deg, lese alternative bøker, lære tarot-kort, snakke med klar-synte, delta på kurs, gjøre øvelser.

Dersom du er interessert er det masse du kan gjøre og du finner masse informasjon på nettet.

Lykke til!!

Takk for svar =)

Jeg har veldig lyst å utvikle mine evner.. Jeg er en drømmer..Ehh, eller det vil si at jeg veldig ofte er sanndrømt. Jeg føler også veldig mye, kan kjenne om det er "andre" i rommet osv.. Leser folks personlighet veldig fort, og magefølelsen er alltid til å stole på.. Helt siden jeg var lita har mamma sgt at jeg har spesielle evner, men har aldrig liksom funnet mer ut av dem, slik at jeg kan bruke dem.

Vet heller ikke hvor jeg kan få mer informasjon om dette, har du tips hvor jeg kan begynne å lete?

Klem..

Hei

Er masse bøker.og kurs på internett.Mange sider inne på nettet.Søk på alternativt,så kjem mykje opp.Gå på alternativ messer,er veldig spennende.Så finnes det blad å abonnere på,medium,og visjon m.a.

Prøv å bli kjent med andre som holder på med alternativt.Det er å "jobbe" med evnene sine,og utvikle de.Er så spennende atte..Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...