Gå til innhold

Hmmm kan det være slimproppen?

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg gikk på do i natt lå det masse slim i doskåla,i klumper,sånn snørraktig(beklager ekkelt)...hadde det for et par dager siden også ved en anledning...kan det være at slimproppen er i ferd med å gå snart?eller er det slimproppen?

Driver å ser etter den hver gang*fnis*

Ett spørsmål til med samme...

Noen flere som er kvalme på slutten?herregud er så sinnsykt kvalm,da spesielt på natta.........jævlig!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5098398-hmmm-kan-det-v%C3%A6re-slimproppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok sikkert det som skjer! Har kikket etter den hver gang jeg også!

Tror ganske sikkert min slimpropp gikk i dag. skikkelig gele-klump og gul/blank. men tror den kan se ganske så forskjellig ut. jeg ville ikke oppdaget at den hadde gått i dag om jeg ikke hadde kikket på papiret...

Får håpe det skjer noe mer action snart da! Har termin i dag og håper så inderlig at noe skal skje!!

Lykke til!

høres ut som slimproppen ja.. men den kan være veldig forskjellig fra person til person.. tror deler av min gikk forrige uke under samleie.. hele slimproppen trenger visst ikke å gå på en gang sa JM og lege.. ser vi har termin samme dag, 28.mai.. har vært en god del kvalm i det siste jeg også.. brekker meg flere ganger i løpet av dagen.. glad det snart er over:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...