Gå til innhold

September: Åååå, nesten litt bekymret!


Gjest

Anbefalte innlegg

Har kjent masse liv siden uke 17, mer og mer frem til nå.

MEN fra 17.mai og frem til i dag (20.mai) har jeg ikke kjente noe.

Mulig jeg har kjent noe, men det er på langt nær så mye som før.

Vet at fostret har fått et søvnmønster nå, så håper det er grunnen. Vet også at måten det ligger på kan ha betyding på hvor mye man kjenner. Var på svang kontroll i går (19.mai) og da fikk jeg høre hjertelyden. 149 slag i minuttet. Jeg prøver å si til meg selv at "Neida, alt er i skjønneste orden", men det er noe med at når man først har vendt seg til babyens spark er det ikke moro når man ikke kjenner de på samme måten lengre.

 

Hva tror dere?

Alt er vel bra når hjerte slår?

Legen sa at alt var bra, så håper det!!

 

 

God helg, i kveld blir det hjemmelaget pizza og MGP! Heia NORGE!!!

SPARK lille venn, SPARK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !!!

 

Alt er sikkert i orden . Jeg har også følt det slik til tider. Bare vent så sparker det som aldri før.Legen sa alt var bra, prøv å tenk på det å slapp av.

Kos deg med pizza etterpå. Heia Norge !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det litt på samme måte. I ukene 17-20 kjente jeg masse liv, men så plutselig ble babyen mye roligere. Jeg lurte også litt, men jeg har kommet til at det nok er fordi den har fått et søvnmønster nå. Nå er jeg 23+2 og kjenner liv med noen timers mellomrom, og det lover jo bra at babyen sover litt også ...

Håper babyen din sparker snart! God lørdagskveld!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

 

Gladogspent - er du 23+2?? Hadde ikke du termin 28.sept? Jeg har termin 30.sept (ble flyttet) og er 21+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det på samme måte i går og dagen før det. Kjente lite liv og ble jo bekymret, men nå i ettermiddag har det vært full fart inni der igjen. ble jo kjempeletta!!!

Er 22 + 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å ikke kjenne så mye liv etterhvert ifølge mine venninner som har født.. Det er litt opp og ned, så lege du kjenner et spark hver dag så er alt ok:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...