Gå til innhold

Bekkenløsning....??


Anonymmammatil3

Anbefalte innlegg

Kan ikke tro/ håper ikke!! det er det jeg kjenner....

 

Men har så vondt i hofta og rompa! Våknet i natt av at det murret...

Det stråler litt nedover bak på lårene også...

 

Er det normalt å kjenne sånn kanskje når man er gravid?

Eller kan det være at det er bekkenet jeg begynner å kjenne...

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres ut som at det er bekkenløsninga du begynner å kjenne ja. Sist svangerskap begynte jeg i uke 7, og ble bare verre og verre, tilslutt hompende på krykker. Ta dette alvorlig, det finnes de som aldi blir kvitt bekkenløsninga også. Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare i uke 5...så syns det er litt tidlig å kjenne noe...men da går det faktisk ann da!

 

Er det noen forhåndsregler jeg bør ta da?

Eller har du noen råd å komme med?

 

Uff,får virkelig håpe at dette her ikke forverrer seg...

 

 

Leste litt om bekkenløsning i sta..Det forekommer jo ikke i Asia å mange andre land stod det der! Merkelige greier...

Men det blir visst forsket veldig på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ikke ta i mere enn det du kjenner er nok for deg. Man skal helst ikke gå trapper, men må du skal du gå ett skritt/trinn om gangen. Til vanlig skal man helst late som man går i miniskjørt, altså små skritt. Blir du skikkelig plaget kan du låne deg en minislide på hjelpemiddellageret der du bor. Denne bruker man helst i sengen for å klare å snu seg rundt. Kjempesmart liten sak. Denne ser ut som et skjørt men har like stor åpning i begge ender, er laget i et slags boblejakkestoff:), denne legger du deg oppå å da er det bare å skli fra side til side. Neste gang du er til legen/jordmor må du spørre etter en brosjyre om bekkenløsning, der står det gode råd og forhåndsregler. Lykke til videre, bekkenløsning er ingen spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...