Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Etter å ha ammet i ca 4 måneder nå har håret mitt virkelig begynt å falle av.. Vet at man mister det håret man vanligvis ville mistet under svangerskapet, men tror mye mer har falt av.. Jeg har 2 store områder hvor det bare er dun igjen.. Har fått store viker og det ser helt jævlig ut.. Har alltid hatt tynt hår, men dette... Buhu.. Vil gråte når jeg ser i speilet!!! Er det noen mulighet for at det vil komme tilbake eller kan jeg like greit begynne å spare til hårtransplantasjon? Litt drastisk tenkt kanskje, men fader som jeg ser ut.. Erfaringer ang hårtap og om det kommer tilbake eller ei.. Eventuelle tips om hjelp til håret???
fox`y Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Poden her er 10 mnd nå å jeg har nesten ikke hår på hodet selv,mangler nesten hele panneluggen og håret er så tynt hihi ser domt ut,men slik er d bare.. fikk beskjed om å prøve ølgjær jeg, d skulle vist fungere.men hun annbefalte at jeg måtte vente til jeg var ferdi å amme pga at gutten min er mye plaget med magen.men hun mente d var d eneste som kunne hjelpe... så er nokk bare å ta tiden til hjelp... kjøpte meg sånn define hear tikner jeg,blir litt fyldigere håret av d faktisk=O) var kansje ingen trøst,men sjønner godt hvordan du har d..
Süsse Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Aa nei, mister man haaret naar man ammer?? Jeg har ammet i 4 mnd naa og mister haar. Trodde det var pga av at det var blitt varmere jeg... Har en tendens til aa röyte et par ganger i aaret!
*Saga99* Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Bare så det er sagt - jeg har en gutt på 5 mnd, ammer dessverre ikke lenger og jeg mister så mye hår at det er skummelt.... Og med mørkt langt hår så er det store mengder hår rundt i huset her, hehe. Håper bare det gir seg snart Så jeg tror ikke det har så mye med om man ammer eller ikke å gjøre. Jeg måtte gi opp ammingen etter 6 uker, og det er først nå de siste 2 mnd jeg har begynt å miste mye hår. Så ikke gi opp ammingen ihvertfall
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Slapp av, kommer tilbake... Jeg hadde det som deg, i tiden før jul... Herrejessuss..det lå store parykker i dusjen etter meg! Og jeg trodde som du at dette var slutten på hårpryden! Men nå er det definitivt på tur ut igjen, heldigvis! Ser jo litt "bustete" ut akkurat nå, med ulike lengder, men det gjør ikke noe:0)
Elvedatter Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Uff det er ingen behagelig følelse å miste hår, spes når man er jente. Har det på samme måte selv. Det ramler ut av hodet på meg. Men nå har jeg også Alopecia så jeg mister hår pga det også. For ca 5 år siden så var så godt som flintis og jeg klarte meg gjennom det. Så jeg skal altids klare meg gjennom dette også. Ikke mist motet, hår er hår og det kommer tilbake )
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Tusen takk for svar. Leit at vi må ha det slik, men allikavel godt å vite at det er flere og at det mest sannsynlig blir bra igjen:) HI
Zazu Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 Hei du! De fleste av oss røyter nok en del i denne perioden, men ta vitamin B tilskudd, det kan begrense det litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå