ostekaka Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 skal vi få gjort i dag. nå tok vi en mengde bilder og så skal vi få framkalla, klippet og limt i ettermiddag noen andre som har vært tregere enn 4 mnd? flaut er det faktisk, men vi kan jo ikke la være heller
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Hei Er det takkekort for gaver du fikk etter fødselen er det vel litt treigt ja.... Jeg sendte mine i dag, hun er 6uker.... Syntes nesten det var litt treigt i forhold til de vi fikk gave av på sykehuset og greier..... Men, bedre sent enn aldri=) Hyggelig å få bilde og takkekort selvom det tok litt tid!
Gjest mphs Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Vi sendte de etter ca. 2,5 mnd og de var kombinerte takkekort/julekort. Men alle fortstår at man har mye å gjøre med en liten en i huset og de blir sikkert veldig glade for bildet. Jeg vet at jeg har fått mange fra venner enda senere.
tvilling73, 05/07 Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Alt går an, noen sendte vi med en gang mens de som bor i nærheten skulle vi gi når vi treffer de....vel noen har vi faktisk ikke truffet enda, de har stått på peishylla og i bilen i 3 mnd og vel så det Men putt putt alle vet det er stress med ny sjef i huset og noen har glemt ut hele kortet..positiv overaskelse.. d morsomme er at vi må ut med nye takkekort for vi skal ha barnedåp på torsdag... eh putt putt..
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 4 måneder og 9 dager her... og takkekortene ligger klare, men vi har ikke skrevet noe på dem ennå. :-)
2 søte småpiker Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 HAr akkurat bestilt takkekort idag, snuppa er fire mnd imorgen.. Bedre seint enn aldri sier nå jeg:)
Luca Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Det gikk vel ihvertfall nesten 3 mnd tror jeg:-) Fikk litt fart på det da det nærmet seg dåp, for vi syns det hadde vært litt vel sløvt å ikke få de ut før den...for da blir det jo nye takkekort på gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå