Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal vi få gjort i dag. nå tok vi en mengde bilder og så skal vi få framkalla, klippet og limt i ettermiddag

noen andre som har vært tregere enn 4 mnd?

flaut er det faktisk, men vi kan jo ikke la være heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Er det takkekort for gaver du fikk etter fødselen er det vel litt treigt ja.... Jeg sendte mine i dag, hun er 6uker.... Syntes nesten det var litt treigt i forhold til de vi fikk gave av på sykehuset og greier..... Men, bedre sent enn aldri=) Hyggelig å få bilde og takkekort selvom det tok litt tid!

Skrevet

Vi sendte de etter ca. 2,5 mnd og de var kombinerte takkekort/julekort. Men alle fortstår at man har mye å gjøre med en liten en i huset og de blir sikkert veldig glade for bildet.

Jeg vet at jeg har fått mange fra venner enda senere.

Skrevet

Alt går an, noen sendte vi med en gang mens de som bor i nærheten skulle vi gi når vi treffer de....vel noen har vi faktisk ikke truffet enda, de har stått på peishylla og i bilen i 3 mnd og vel så det :)

Men putt putt

alle vet det er stress med ny sjef i huset og noen har glemt ut hele kortet..positiv overaskelse.. d morsomme er at vi må ut med nye takkekort for vi skal ha barnedåp på torsdag...

eh putt putt..

Skrevet

4 måneder og 9 dager her... og takkekortene ligger klare, men vi har ikke skrevet noe på dem ennå. :-)

Skrevet

HAr akkurat bestilt takkekort idag, snuppa er fire mnd imorgen.. Bedre seint enn aldri sier nå jeg:)

Skrevet

Det gikk vel ihvertfall nesten 3 mnd tror jeg:-) Fikk litt fart på det da det nærmet seg dåp, for vi syns det hadde vært litt vel sløvt å ikke få de ut før den...for da blir det jo nye takkekort på gang:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...