ostekaka Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 jeg tenker at nede ved gulvet er det jo alltid trekk, så jeg har aldri gutten min på gulvet, han ligger på sofaen eller på senga vår, men snart blir han jo så stor at han helst ikke burde rulle av. hva liggere dere babyene på/oppi når de er på gulvet, eller har dere bare masse klær på?
KaMa Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Vi lar pjokken vår på 8 uker ligge på et ullpledd på gulvet. Det har han gjort i en god måned nå. Av klær har på body, bukse og sokker. Han har fremdeles ikke vært sjuk. Vet ikke hur det er hos dere, men vi har ikke nevneverdig trekk her i huset, hverken på gulvet eller andre steder når vinduene er igjenn..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 vi har en gummimatte på gulvet som hu lå på før hu begynte å rulle/krype, men nå er hu overalt...vi har det litt gulvkaldt, men jenta vår har bare på seg sokker, bukse og body...blir litt kald på hendene, men er varm i nakken.
supersuper Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Knærten på 6,5 mnd ligger ofte på gulvet og spinner rundt. Har på ham bukse og body og sokker. Han er så aktiv at han ikke rekker å fryse Men er det fryktelig gulvkaldt, så er det kanskje greit å legge ham på ei matte/teppe?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Gutten våres ligger på en airex matte med et leke teppe oppå.. Han er aldri kald på fingra eller i kinna etter at han har liggi der.. Hna har på seg body, bukse og sokker..
lifa og Eline Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 Eline har ligget på gulvet siden hun var født i beg av februar. Lå til å begynne med på en airex matte med lammeskinnet sitt oppå. Etter at vi kjøpte leketeppet m/babygym i stede for lammeskinnet.
lifa og Eline Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 Glemte å si at vi hadde helseteppet over henne når hun lå der og var så liten at hun ikke rørte seg noe enda. Helsesøster syntes det var en flott plass hun hadde fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå