tassi2venterjente12oktober Skrevet 20. mai 2006 #1 Skrevet 20. mai 2006 Har dere begynt å kjøpe forskjellig til babyen, og tenke på utstyr? Jeg har kjøpt litt klær, men ikke noe annet. Føler det er litt tidlig, men er jo halveis, og vet ikke hvordan formen er i slutten heller..Og blir dyrt kjøpe alt på engang. Skal til Sverige en tur i sommer. Blir kanskje å kjøpe noe da..
Rut Bram Skrevet 20. mai 2006 #2 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har endel fra før, siden jeg har en jente på 3... så jeg har ikke kjøpt noe særlig ennå. Var i Amsterdam nylig, og da måtte jeg jo kjøpe litt klær, en søt liten jakke, en fin bukse og en plastsmekke. Det er det eneste jeg har kjøpt foreløpig! Vi må kjøpe ny vogn fordi den vi brukte til forrige har vi kastet (var gammel), men jeg har tenkt å vente med det til etter sommerferien. Som du sier, det blir sikkert dyrt å kjøpe alt på en gang, så det går kanskje an å begynne litt nå, hvis du ikke har noe som helst utstyr? Det er jo en koselig måte å forberede seg på. Hvis du vil kjøpe brukt utstyr, f.eks. seng og vogn etc. (det syns jeg er greit), er det jo lurt å begynne å følge med nå (feks på finn.no), sånn at du får det du vil ha til en rimelig pris... Lykke til!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 20. mai 2006 #3 Skrevet 20. mai 2006 Vi har ikke kjøpt noen ting vi. Men vi har fått en body hos svigermor... Jeg har begynt å tenke på hva vi trenger ol. Er jo så morsomt å planlegge synes jeg. I dag skal vi dra å se på litt forskjellig ting. Har ikke planer om å handle noe, men man vet jo aldri. Mine foreldre har lovt oss vogn, og mamma ringte seinest i dag og sa at nå måtte vi begynne å kikke litt på utvalget. Hun er redd for at vi har for god tid..
*toppris* Skrevet 20. mai 2006 #4 Skrevet 20. mai 2006 Hejhej, er nå i uke 23 og har begynt å handle inn og planlegge økonomien med tanke på innkjøp. Det er jo så mye som skal være i orden til bebisen kommer hjem;) Dette har eg foreløbig kjøpt: *stellekommode (salg) *Brukt Brio kombivogn m/stelleveske og softbag til. *To varme tepper *Bodyer/sparkebukser str 56, 60 og 62. *Varm utedress Sengen kommer på plass i juli/august. Planlegger selv slik at alt det "store" er på plass til eg går ut i permisjon, så kan eg putle litt med stellesaker osv i permisjonstiden før bebisen kommer;) Syns selv det er viktig å ta lit og litt pga lønningen kommer en gang i måneden og nå er det i tillegg snart sommerferie. Har selv fulgt endel med på salg osv og kjøpt litt deretter, som f.eks varme klær i str 68, 74 osv... Under halvpris pga det blir sommer nå, men blir raskt kaldt igjen etter min er komt til verden;) Lykke til da!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 hei hei jeg har strikka en del allarede.. begynte med det i uke 11 jeg .. hi hi ;=) Nå kjøper jeg litt her og litt der.. bla bestilte jeg en babypose fra nøstebarn i posten i går.. ull fleece fra 0-6 mnd.. kjekt å ha siden ungen kommer på høsten;) også har vi arvet en del klær.. og kjøpt stellebord/kommode skal til sverige i løpet av helga og kikke litt på utvalget der.. også blir det er sokkepar i ny og ne ;=) Morro;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå