Gå til innhold

Desember: Tilbake med rapport:)

Anbefalte innlegg

Heisann damer.. her komme ein litt trøtt tilstandsrapport:)hehe..

Hadde "glømt"at eg ikkje kunne sove så lenge eg ville dagen derpå lengre..

Eg hadde det sååååå gøy igår!!Putta snuppa i seng og drakk litt vin og div før vi gikk ut. Tok ein skål for alle dåkke her inne!

Følte meg så rolig når eg visste ho va hjemme m pappaen, tror d hadde vert verre om han og sku ut.

Så vi hadde ein skikkelig jente kveld ute, bare drakk, prata og dansa. Va på "konsert" m nokken som spilte alle de gode gamle 80talls låta. Ikkje d eg sitte å høre på her hjemme, men d blei jo kanon stemning av det. alle kunne de så folk sang for full hals, og rocka vilt på dansegulvet..hehe.

Men d merkeligste av alt va at eg nesten ikkje følte meg brisen ein gang.Hallo, eg hadde forventa å blir brisen av 1glass sio d e så lenge sidn sist, men eg blei ikkje d. Akkurat så kroppen hadde ein sperre som sa den ikkje sku bli brisen. Men har hørt fra andre d e verre andre gangen, så d kan jo blir litt morsomt å sjå;)

Men uansett e sliten i beina og rusten i stemmo idag, men d va utrolig gøy!!!

Hadde jo seff litt dårlig samvittighet når eg kom hjem og pappaen og snuppa satt i stuen å såg tv, men d gikk fint d og. Ho ville IKKJE ha flaske når han sku gi ho, hadde hylt som bare d. Og når eg kom inn gliste ho fra øre til øre den lille rakkeren.

Ville fremdeles ikkje ha flaske så då ble ho lagt igjen utn nattemåltid og jammen sovna ho ikkje. Så eg tror nok den der nattmaten egentlig e bare ho som vil ha litt puppekos.

Men det va hvertfall utrolig deilig å komme ut, treffe folk og bare kose seg. Vi e jo blitt veldig bunnet hjemme etter miniene våre kom, og egentlig vil eg ikkje ha d noe annerledes heller, men innimellom kan d være godt å få slå seg litt løs..

Så t alle som ikkje har vert vekke fra småen endå, så går d MYYYE bedre enn vi forestille oss på forhånd, hvertfall gjorde d for meg..

Og Marekatta eg gjorde som du sa, sendte INGEN meldinger hjem t mannen min for å høre kossn d gikk:)hoho, skikkeig stolt av meg sjøl asså.

Håpe alle sammen her får ei fortsatt herlig helg!

Klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5097727-desember-tilbake-med-rapport/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal si du har kost deg, det var bra. Og så flink som ikke tekstet hjem. Jeg går på besøk til veninner en kveld, er borte i en time, og tekster hjem..... Uff, må skjerpe meg

Alltid litt godt å komme seg ut på livet litt, danse og kose seg.

Ha en deilig dagen derpå

Takk takk damer..føle meg skikkelig stolt idag, og e så gla for at d gikk så bra..Tror nok d e sant som dåkke sie at no e d verste overstått, for no veit eg faktisk at snuppa og pappen klara seg utmerket utn meg.

Fru Gyldenkron bare slapp av, ska love deg eg har gjort d samme mange ganger før..vert vekke på butikken i 20min og vert nødt å høre kossn d går..hihi, e jo egentlig heilt tullete, men sånn e d å være mamma tror eg. Vi e jo tross alt sammen m ungene våre 24tima i døgnet, og tror jo seff då at de e mye mer avhengige av oss enn de kanskje e.

Kanskje vi møtes heime i sommer, så kan vi la mennene våre få slå seg løs m de små igjen;)

Annonse

Så flott Happy.........

Nåvel, jeg må jo nnrømme at jeg hadde store mistanker om at dette gikk strålende da.....hehe....

Kjempedeilig for deg, og høres ut som om du virkelig kosa deg.

Tengte på deg når jeg la meg i går kveld...hhihi, så deg for meg god og skjeiv etter 1 glass vin...hehehe..........

Ha en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...