Gå til innhold

August: Heisann Längtar! (og også andre :) )


Gulljentene

Anbefalte innlegg

Hvis du skal bli med på Julitreffet mandag, kan du komme innom jobben min så kan vi jo dra sammen? Jobber til kl. 17 på bokhandelen på hjørnet overfor mammasvømmingen. Fint om du sier fra så kan hun som evt skal bestille bord få med deg også(hun skulle gjøre det mandag formiddag, sa hun). Hyggelig hvis du blir med!

Andre interesserte må også gjerne være med. Svar her på mandag isåfall! Jo flere desto bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytt dytt...skal du bli med? Må gi beskjed til bordbestilleren isåfall.

Jeg får forresten en STOR og sint jente! Allerede over 2 kilo. Men han rare 3D UL-mannen sa at det nok godt kunne hende at de hadde bommet på terminen min - og det er jo det jeg har innbildt meg i lang tid selv også...isåfall kommer hun ca 2 uker før! Moro med 3D selv om hun så litt sint ut og ikke helt ville vise seg frem. Kanskje hun er som sin mor - jeg HATER å bli tatt bilde av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej :) Oj så gøy du var o såg henne, allting såg fint ut? Så hyggelig, men du fick samme mannen? :)

 

Nå ska vi se jag vet ikke helt hvor Mistral ligger, er det i nærheten?

 

Jag kommer gærna inom dig først så kan vi dra sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom innom jobben min rett før kl. 17 du, så drar vi sammen. Tror det går en trikk oppover dit vi skal et par minutter over fem :)

Fikk den litt uforståelige mannen, ja ;) Men samboeren min skjønte omtrent alt han sa(!). Synes det gikk litt fort, ble litt stressa. Tror de har veldig stor pågang. Dyrt med 1500 kr for 20 minutters konsultasjon...Men gøy å se henne da! Håper humøret hennes blir bedre når hun kommer ut av magen... he he. Sikkert ikke gøy å ligge der inne med dårlig plass, og så bli klemt og dyttet rundt av en rar mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha precis, ja men du fick cdrom så du kan kika om o om igjen? :) Hun kanske hade en dålig dag vet du :)

 

Jag bor ju rett vid sidan av Jacob Aals Gate ser jag då jag ser på kart, kanske jag kan møta dig vid trikken på Majorstuen istedetfor?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag blir gal har ikke sovet inatt o dricker en latte nu, det sparkar o sparkar :) Går det bra på jobb før dig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan møte deg 17:15 på trikkestoppet på Majorstua.

Går bra på jobb. De to andre her slaver rundt og setter opp ny kampanje, mens gravide meg kan gå rundt og hjelpe kunder. Veldig fint! :)

Sover dårlig om natten jeg også, for jeg trives best med å sove på ryggen, og det funker jo svært dårlig nå. Har proff kaffemaskin på jobben, så kan drikke så mye latte og cappucino jeg vil helt gratis, men det får holde med én stk dobbel...he he. Stakkars baby!

Sees på Majorstua. Gøy at det kommer så mange. Vært 11 og 8 stk de to andre gangene jeg har vært på treff.

 

Gro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...